Activatie simkaart

  • 24 August 2014
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken


Gisteren kocht ik een nieuwe gsm in een belgacom punt (samsung galaxy s5)


mijn huidige simkaart is er eentje voor een iphone 5, dus kleiner model dan de welke ik nu nodig heb.

De verkoper gaf mij een passende simkaart mee voor de samsung, maar nu werkt deze nog steeds niet ? Dit ging echter max 2u duren ?


De 'helpdesk' die 24u op 24 bereikbaar is krijg ik echter niet aan de lijn.. Iemand een idee ?

1 reactie

Idd elsa, de factuur gaat er met stip elke maand af hoor ;)
Intussen is mijn probleem ook opgelost, om 8.30u gisteren morgen had ik iemand van de klantendienst aan de lijn. De verkoper had de kaart niet geactiveerd zoals verwacht... gingen ze dat wel even regelen maar ging wel een paar uur duren... alweer geduldig afgewacht, tot 15.45u, nog steeds niets ! Dan maar weer de klantendienst proberen bellen. 'Idd mevrouw staat nog steeds in verwerking ik ga eens navragen waarom' na paar minuten in wacht alweer dezelfde vriendelijke meneer met de vraag om hem het simkaart nr nog eens te geven zodat hij het onmiddellijk kan activeren ... 3 seconden later kon ik bellen met de nieuwe gsm... ik heb ook de moeite niet meer gedaan om te vragen waarom het zo lang moest duren. Was al lang blij dat het eindelijk in orde was 🙂

Reageer