Skip to main content

Activatie MTV generation 15

• July 30, 2012
  • 0 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Op 23/07 heb ik een overkoper van belgacom/proximus over de vloer gekregen. Ik heb bij hem een contract afgesloten voor een mtv generation 15 abonnement, ik zou mijn nummer behouden want ik zat toen nog bij mobistar met een gewone herlaadkaart. Op deze herlaadkaart stond nog 40 euro op deze wou iik eerst op doen voor ik bij proximus het abonnement wou aangaan, daarom had ik gevraagt om mijn abonnement maar te laten in gaan van 13/08. (dit stond ook op het contract)

Op 27/07 merk ik dat mijn simkaart van mobistar opeens niet meer gaat en afgesloten is en dat mijn abonnement van proximus al in werking is gegaan. Nu wil ik graag van proximus een vergoeding krijgen zodat ik het geld dat nog op men herlaadkaart bij mobistar stond terug te krijgen, maar na contact opgenomen te hebben met proximus willen zij een bewijs van hoeveel geld er nog op mijn herlaadkaart van mobistar stond.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit nu in godsnaam gaan bewijzen ze hebben mijn simkaart te vroeg afgesloten dus ik kan daar niks van bewijzen. Wat kan ik hier nu aan gaan doen is er een manier om een bewijs te krijgen van hoeveel er nog op mijn herlaadkaart stond?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.