besten,
weet iemand de link naar de actie van 9 juni om de cash back van 199 EUR te claimen.
de rode duivels hebben toch gewonnen!
mvg,
kasem,
Bladzijde 1 / 1
het is gevonden https://www.thereddevilshavewon.be/nl-be/
Mvg,
Mvg,
goed zo !!
good luck...
good luck...
Beste graag had ik na het invullen van de cashback aanvraag meer info gehad. Ondertussen zijn we 4 weken verder en krijg ik geen reactie van de klantendienst nog op het email adres van "thereddevilshavewon@proximus.com"
na volgende email te hebben ontvangen blijf ik in het onwetende hoe het verder verloopt.
"
Logo
Dag Jelle,
Goed nieuws. We hebben uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer ****** goed ontvangen. Normaal duurt de afhandeling 6 weken. Maar zo lang laten we u niet op nieuws wachten. U krijgt regelmatig een mailtje met daarin een update over uw aanvraag.
Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via email: thereddevilshavewon@proximus.com
Met vriendelijke groet,
Proximus consumentenservice
"
Graag een reactie aub.
na volgende email te hebben ontvangen blijf ik in het onwetende hoe het verder verloopt.
"
Logo
Dag Jelle,
Goed nieuws. We hebben uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer ****** goed ontvangen. Normaal duurt de afhandeling 6 weken. Maar zo lang laten we u niet op nieuws wachten. U krijgt regelmatig een mailtje met daarin een update over uw aanvraag.
Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via email: thereddevilshavewon@proximus.com
Met vriendelijke groet,
"
Graag een reactie aub.
We vragen dit na en houden je op de hoogte.
mvg
Tina
mvg
Tina
Hallo,
Wij hebben op 7/7 de volgende mail ontvangen:
Dag John,
Bedankt voor uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245461. Jammer genoeg kunnen we uw aanvraag niet goedkeuren, omdat:
• Het actieproduct is niet aangekocht in een deelnemende winkel.
De voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen:
www.thereddevilshavewon.be
Met vriendelijke groet,
Wij hebben de S8 echter gekocht bij Essec Telecom in Paal/Beringen. Dit is toch echt wel een deelnemende winkel volgens hen zelf... Ik heb geprobeerd een mail te sturen, maar die komt terug omdat het postvak thereddevilshavewon@proximus.com volzit.
En nu, weet er iemand raad?
Bedankt,
John
Wij hebben op 7/7 de volgende mail ontvangen:
Dag John,
Bedankt voor uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245461. Jammer genoeg kunnen we uw aanvraag niet goedkeuren, omdat:
• Het actieproduct is niet aangekocht in een deelnemende winkel.
De voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen:
www.thereddevilshavewon.be
Met vriendelijke groet,
Wij hebben de S8 echter gekocht bij Essec Telecom in Paal/Beringen. Dit is toch echt wel een deelnemende winkel volgens hen zelf... Ik heb geprobeerd een mail te sturen, maar die komt terug omdat het postvak thereddevilshavewon@proximus.com volzit.
En nu, weet er iemand raad?
Bedankt,
John
Dag John, Essec is een partner geen officieel Proximus verkooppunt, deze actie gelden alleen in officiële verkooppunten. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.