Skip to main content
besten,

weet iemand de link naar de actie van 9 juni om de cash back van 199 EUR te claimen.

de rode duivels hebben toch gewonnen!

mvg,

kasem,
het is gevonden https://www.thereddevilshavewon.be/nl-be/

Mvg,
goed zo !!

good luck...
Beste graag had ik na het invullen van de cashback aanvraag meer info gehad. Ondertussen zijn we 4 weken verder en krijg ik geen reactie van de klantendienst nog op het email adres van "thereddevilshavewon@proximus.com"

na volgende email te hebben ontvangen blijf ik in het onwetende hoe het verder verloopt.

"

Logo

Dag Jelle,

Goed nieuws. We hebben uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer ****** goed ontvangen. Normaal duurt de afhandeling 6 weken. Maar zo lang laten we u niet op nieuws wachten. U krijgt regelmatig een mailtje met daarin een update over uw aanvraag.

Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via email: thereddevilshavewon@proximus.com

Met vriendelijke groet,

Proximus consumentenservice

"

Graag een reactie aub.
We vragen dit na en houden je op de hoogte.

mvg

Tina
Hallo,

Wij hebben op 7/7 de volgende mail ontvangen:

Dag John,

Bedankt voor uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245461. Jammer genoeg kunnen we uw aanvraag niet goedkeuren, omdat:

• Het actieproduct is niet aangekocht in een deelnemende winkel.

De voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen:

www.thereddevilshavewon.be

Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via email: thereddevilshavewon@proximus.com

Met vriendelijke groet,

Proximus consumentenservice

Wij hebben de S8 echter gekocht bij Essec Telecom in Paal/Beringen. Dit is toch echt wel een deelnemende winkel volgens hen zelf... Ik heb geprobeerd een mail te sturen, maar die komt terug omdat het postvak thereddevilshavewon@proximus.com volzit.

En nu, weet er iemand raad?

Bedankt,

John
Dag John, Essec is een partner geen officieel Proximus verkooppunt, deze actie gelden alleen in officiële verkooppunten. Groetjes, Nicky

Reageer