acquire ip, error 2

  • 24 October 2015
  • 7 reacties
  • 669 Bekeken

hello,


ik heb een bbox3 nu en 2 decoders. Alles is aangesloten maar steeds komt er op de decoder:acquire ip en op tv scherm ERROR2. Ik heb al 4 keer met technische dienst gebeld. Gisteravond dan de devolo's gesynchroniseerd en alle lichtjes branden. Maar nog steeds dezelfde melding. Kan iemand helpen aub? Mvg





7 reacties

Heb je de post al eens gelezen van de bbox3 bug van technicolor? Dit kan uw oplossing zijn
ik ga even checken, dank u
inderdaad factory resetten geeft dikwijls de oplossing voor zoiets heb ik al een paar keer voorgehad, maar dan wel met bb2


met de bb3/T die ik nu al een tijd in test staan heb nog geen problemen voorgehad, anderen melden wel dikwijls nog AP isolation.
ik heb hem gereset maar nog steeds acquire ip en op tv scherm ERROR2
Probeer nog eens op de volgende manier (tenzij Davy meer inside info kan geven natuurlijk)


Decoder spanningsloos zetten


modem spanning uit en na 20 sec terug opzetten dan wachten tot DSL lampje continu blijft branden op je bbox


pas dan terug de decoder terug laten opstarten


als jet nog niet lukt decoder factoryreset laten doen


Als het dan toch niet lukt Technische dienst 0800 22 800 opbellen


Is je decoder verbonden rechtstreeks aan de modem met een utp kabel , als je draadloze oplossing hebt kan je deze ook eens uit het stopcontact treken terug plaatsen om te laten resetten op die manier.
verrassingneetechnische dienst was gisteravond meer dan een uur aan de lijn. Op het einde zei de persoon ik weet het niet, zou zeggen blijf proberen
@glen. stuur anders even je vaste lijn nr door in PM naar mij. Ik zal is nakijken of IDTV voor uw lijn ok is

Reageer