Beantwoord

Accounts samenvoegen

  • 14 December 2016
  • 5 reacties
  • 444 Bekeken

Hallo,

Ik heb reeds enkele jaren een 'MyProximus' account met een tv/vastelijn/internet pack en een gsmnummer.
In de zomer schafte ik mij een 2de gsm met apart abonnement aan. Kan ik dit aan mijn eerste account koppelen zodat het er beter overzicht is en ook de punten samengevoegd worden?

Dank,

Monia Ducrocq
icon

Beste antwoord door Monia D. 15 December 2016, 13:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voorwaarde om die accounts samen te voegen is wel 'dat u beheerder bent van de facturen en aanrekeningen die u wilt toevoegen en dat ze tot de zelfde klantenaccount behoren'.
Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Zie ook bijlage:
Ik ben beheerder van de facturen.
Ik wil net accounts samenvoegen, dan kunnen ze toch nog niet tot dezelfde klantenaccount behoren?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Monia,

Je kan hiervoor best bellen naar het gratis nummer 0800/22800 of klantgegevens sturen naar Het Proximus Team

Ook is er een mogelijkheid om de gsm's in een pack te steken waardoor je misschien nog kan besparen.

Graag heb ik dan een klantnr, telefoonnr, en gsmnummer.

Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Koen,

Ik besprak het gisteren via de chat. Uw collega ging er een 'ticket' van maken en ze gingen mij opbellen.
Ik kreeg gisteren telefoon, ik denk van Proximus, maar hoorde niets aan de andere kant van de lijn. Ik bekijk het straks opnieuw en laat hier als nodig zeker iets weten.

Alvast bedankt voor de reply en de goede service.

Monia
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan Monia! Prettige feestdagen!

Reageer