Skip to main content
Beantwoord

accounts samenvoegen?

  • December 30, 2015
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?

Beste antwoord door Joel M

Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?


Beste cindy80,

Is uw probleem ondertussen opgelost?

Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres en login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • December 30, 2015
normaal zou je dit ook moeten kunnen doen via MyProximus als ik het goed voor heb


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 30, 2015
Daar staat in rode letters dat die optie enkel geldt voor proximus mobile klanten. Ik kan er niks invullen of aanklikken.

Elsa
  • December 30, 2015
hier staat ook nog wat uitleg :
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/my-proximus-33211?postid=533982
kunnen ze u niet verder helpen op gratis nummer 0800 22 800

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 30, 2015
Heb ik nog niet geprobeerd. Ik hoopte hier een oplossing te vinden.

Elsa
  • December 30, 2015
In ieder in geval je moest bellen en krijgt de oplossing , laat het mss hier eens weten, is altijd interessant voor andere forumlezers.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2016
Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?


Beste cindy80,

Is uw probleem ondertussen opgelost?

Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres en login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,
Joël