Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?
Beantwoord
accounts samenvoegen?
Beste antwoord door Joel M
cindy80 schreef:
Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?
Beste cindy80,
Is uw probleem ondertussen opgelost?
Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres en login)bezorgen.
Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Joël
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.