accountmanager bij Belgacom of Business corner?

  • 11 April 2014
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Reputatie 1

Onze organisatie bezit 'slechts' 10 GSM-nummers bij Proximus, (weliswaar verdeeld over 2 ondernemingsnummers) en kent regelmatig wat personeelsverloop, zodat GSM-abonnementen 'komen en gaan'. (medewerkers nemen hun nummer mee als ze uit dienst gaan)


Toen we enkele jaren geleden klant werden bij Proximus werd ons meteen een accountmanager toegewezen die onze belangen zou behartigen.


In de voorbije jaren wijzigde deze accountmanager regelmatig van naam, tot Proximus/Belgacom uiteindelijk besliste dat er geen accountmanager meer kon worden toegewezen aan onze organisatie.


Vanaf dat moment is de miserie pas definitief begonnen: elke wijziging van abonnementen (nieuw en/of stopzetting) wordt een echte lijdensweg, aangezien je via de klantendienst telkens van het kastje naar de muur wordt verwezen, telkens weer je verhaal opnieuw dient te doen, en telkens ook een andere oplossing krijgt aangeboden, die dan uiteindelijk niet blijkt te werken.


Mijn collega trachtte daarom deze week om persoonlijk naar een Business-corner te stappen (Noordstation Brussel), om daar persoonlijk de wijzigingen die nodig zijn te bespreken. Zij werd prompt de deur gewezen, omdat men haar vertelde dat ze daar enkel terechtkan voor het aankopen van toestellen/Abonnementen.


Wijzigingen dienen schriftelijk te gebeuren. Helaas wordt aan de documenten die wij doorsturen bijna nooit gevolg gegeven. We krijgen zelfs geen antwoord.


Op die manier kunnen we de medewerkers die uit dienst gaan helaas maar 1 raad geven: wij schakelen u over op 'pay and go', en zoek daarna zelf een andere operator die u verder kan helpen.


Proximus/Belgacom bepaalt uiteraard zelf welke klanten voor haar belangrijk genoeg zijn om ze dmv een accountmanager te bedienen. Het is alleen jammer om vast te stellen dat de andere business klanten in de kou blijven staan, omdat ze 'maar' 10 abonnementen onderschreven hebben.


Een ontevreden business-klant.

1 reactie

Beste,
Is het mogelijk om mij via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen? Dan ik dit bezorgen aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer