Een week of zo geleden krijg bij inloggen e-service een scherm met de melding om mijn Proximus en Belgacom te splitsen. Ik kies om Belgacom te behouden en een nieuwe Proximus te maken. Ik krijg bij inloggen hetzelfde als vroeger. Dus de twee accounts zichtbaar. Wanneer ik op Proximus klik krijg ik volgende melding: 'U hebt een aparte Proximus e-Services login maar wenst er maar 1 voor al uw e-Services te gebruiken?
Kies eerst dewelke u wenst te behouden en ga enkel met deze login verder ( log indien nodig eerst uit rechts bovenaan). ' Dus eerst splitsen en dan weer samenvoegen ???? Ik doe dan maar wat ze voorstellen. Vandaag echter weer de melding dat ik 2 accounts heb en dat ik moet kiezen welke ik wil behouden. Weer splitsen dus. Vooruit,ik ben geen moeilijke, we doen dat maar weer. Terug in e-service krijg ik weer het voortel om mijn 2 accounts samen te voegen. Ik snap de bedoeling niet van dit alles. Moeten ze nu gesplits worden of samen blijven?
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.