beste
hoe kan ik mijn account opnieuw activeren?
dank voor uw antwoord
Petra
Bladzijde 1 / 1
Welk account? Het e-services account ?
Mijn e-services account is ook geblokkeerd, login= david-v@live.be
Kan u dit terug activeren?
Dank u
Kan u dit terug activeren?
Dank u
stuur een persoonlijk bericht aan Eva van Belgacom
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
ook mijn account e-service is geblokkeerd, kan dit opnieuw geactiveerd worden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.