Vraag

Access denied

  • 16 December 2016
  • 6 reacties
  • 861 Bekeken

Als ik wil inloggen op de site van Beachbody.com, krijg ik telkens volgende melding:

Access Denied

You don't have permission to access "http://www.beachbody.com/text/pops/international.html" on this server.
Reference #18.27fd043e.1481900810.27f759c8

Heeft er iemand hiervoor een oplossing of uitleg?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit wil zeggen dat de website bouwer een probleem heeft en waarschijnlijk de toegangsregels iets te streng heeft gezet. :)
Ik kom hetzelfde probleem tegen. Indien dit lange tijd blijft zul je op google wel beginnen te zien dat andere mensen er ook niet op geraken.
Hier heb ik dat toch niet voor?
Reputatie 6
Badge +3
Ah interresant, ik heb het voor op Firefox, Edge, IE en Chrome.
geprobeerd met Vivaldi en ik lees daar onder ander .....
We ship our products all over the world. No matter where you live, you can work out with Beachbody fitness programs.* All you need are a TV and DVD player that accept the NTSC signal, the North American standard. (Most TV and DVD players manufactured around the world in the past 7 years play NTSC-formatted DVDs. Please check your user guide to make sure your equipment will play NTSC.).................
Hey Wilin,

Ik probeer dit net nog eens en krijg nu ook "Access Denied", heel vreemd dat het daarstraks wel nog ging, wat zou daar de verklaring kunnen voor zijn ?
Nog vlug je eens laten weten dat mijn zusje vanuit Frankrijk geprobeerd heeft en de site opent zonder probleem, hier lukt het mij nog altijd niet, dus google.be heeft nog niet zo hard zijn best gedaan als google.fr 🙂

Reageer