Ik heb een factuur van proximus niet ontvangen, ook de herinnering niet. Hierdoor komt het nu dat we als bedrijf niet kunnen telefoneren. Proximus vind blijkbaar nodig om bedrijven te blokkeren. ik ben 12 jaar klant een stipte betaler hoe het komt dat ik de facturen niet gekregen heb weet ik niet. Ik bel vandaag een medewerkster op die de telefoon neergooit op mijn vraag dat ze dit normaal vindt. Proximus is al zeer duur ten opzichte van de concurrentie dan een klant zo behandelen kan niet. ik heb dan ook direct beslist om te tekenen bij Telenet en te stoppen bij proximus. Bij proximus is mijn rekening meer dan 400 € bij Telenet betaal ik 164 € !!!
Bladzijde 1 / 1
Beste MichelineVDV,
Kun je (via privébericht) klantgegevens doorgeven voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Kun je (via privébericht) klantgegevens doorgeven voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Beste Micheline,
Beste HeidiE
Bij mij net hetzelfde.
Ondanks jaren vaste klant met maandelijkse facturen van meer dan 300 euro / maand sluiten ze mij doodleuk af.
Reeds enkele malen heb ik mijn facturen terug moeten op papier aanvragen en ze blijven maar te pas en te onpas deze online sturen.
Ik heb niet de gewoonte facturen te betalen die via mail komen en had mijn factuur dan ook over het hoofd gezien.
Ik begrijp niet dat een telecom bedrijf eens niet even de moeite doet om de TELEFOON te nemen en even te bellen om te vragen of ik mijn factuur goed ontvangen heb.
Nu zou ik graag klacht indienen, maar krijg op de website niet gevonden waar en hoe !
Architect Jurgen Baetens
Beste HeidiE
Bij mij net hetzelfde.
Ondanks jaren vaste klant met maandelijkse facturen van meer dan 300 euro / maand sluiten ze mij doodleuk af.
Reeds enkele malen heb ik mijn facturen terug moeten op papier aanvragen en ze blijven maar te pas en te onpas deze online sturen.
Ik heb niet de gewoonte facturen te betalen die via mail komen en had mijn factuur dan ook over het hoofd gezien.
Ik begrijp niet dat een telecom bedrijf eens niet even de moeite doet om de TELEFOON te nemen en even te bellen om te vragen of ik mijn factuur goed ontvangen heb.
Nu zou ik graag klacht indienen, maar krijg op de website niet gevonden waar en hoe !
Architect Jurgen Baetens
Je kan inderdaad heel moeilijk ergens terecht met je klachten! ook een mail sturen komt blijkbaar niet aan! Ik begrijp ook de torenhoge facturen niet terwijl de concurrentie dit kan doen voor 1/3 van de prijs. als telecombedrijf inderdaad niet even de moeite doen om te bellen en direct afsluiten ongehoord! als klanten bij ons niet betalen dan sturen we 3 aanmaningen en bellen we even op om te horen waarom. bij ons is er geen probleem om te betalen maa als je factuur niet krijgt kan je ze niet betalen!
Jurgen,
ik heb nota genomen van je klacht en dossier 29421416 overgemaakt aan mijn coach om zo snel mogelijk te laten behandelen en recht te zetten.
Excuses
Vriendelijke groeten
Tina
ik heb nota genomen van je klacht en dossier 29421416 overgemaakt aan mijn coach om zo snel mogelijk te laten behandelen en recht te zetten.
Excuses
Vriendelijke groeten
Tina
Beste,
Ik versta dit ook niet heb vorige week de melding gekregen dat ze een fout hebben gemaakt.
Ik moet wachten tot ik 2 creditnota's heb gekregen, helaas krijg er maar 1.
Nu vandaag doodleuk alles afgesloten.
Terwijl zij de fout hebben gemaakt.
Breng vandaag alles in orde en vertel dat ik al maanden aan het sukkelen ben met creditnota's en vraag of nu alles in orde is.
Antwoord: Srr maar dit kan ik niet met zekerheid bevestigen.
Mijn reactie: Ik ga een afspraak maken bij andere provider.
Ik versta dit ook niet heb vorige week de melding gekregen dat ze een fout hebben gemaakt.
Ik moet wachten tot ik 2 creditnota's heb gekregen, helaas krijg er maar 1.
Nu vandaag doodleuk alles afgesloten.
Terwijl zij de fout hebben gemaakt.
Breng vandaag alles in orde en vertel dat ik al maanden aan het sukkelen ben met creditnota's en vraag of nu alles in orde is.
Antwoord: Srr maar dit kan ik niet met zekerheid bevestigen.
Mijn reactie: Ik ga een afspraak maken bij andere provider.
Beste,
Ik ben inderdaad ook al jaren klant, altijd correct betaald, maar even een factuur over het hoofd gezien. Sindsdien is mijn abonnement geblokkeerd, plus wat dreigementen in een brief erbovenop. Indien mijn abonnement binnen de 2 dagen niet terug wordt opengesteld zie ik mij genoodzaakt een andere provider te zoeken! Voor iemand die al jaren klant is, wat een service! klantnummer: XXX [Edit Wim: klantnummer verwijderd]
Ik ben inderdaad ook al jaren klant, altijd correct betaald, maar even een factuur over het hoofd gezien. Sindsdien is mijn abonnement geblokkeerd, plus wat dreigementen in een brief erbovenop. Indien mijn abonnement binnen de 2 dagen niet terug wordt opengesteld zie ik mij genoodzaakt een andere provider te zoeken! Voor iemand die al jaren klant is, wat een service! klantnummer: XXX [Edit Wim: klantnummer verwijderd]
Ter info:
Normaal van zodra de betaling binnen gekomen is wordt het abonnenment weer vrijgegeven.
je kan voor alle zekerheid ook eens een PB sturen aan Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Normaal van zodra de betaling binnen gekomen is wordt het abonnenment weer vrijgegeven.
je kan voor alle zekerheid ook eens een PB sturen aan Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Tommy
Alvast de excuses. Dat mag zeker niet gebeuren.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook wat er exact gecrediteerd ging worden?
Dan kijk ik alles voor je na.
Groeten
Koen
Alvast de excuses. Dat mag zeker niet gebeuren.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook wat er exact gecrediteerd ging worden?
Dan kijk ik alles voor je na.
Groeten
Koen
Dag KFP,
De communicaties gebeurden voor de deactivering van de abonnementen en zijn geen dreigementen, maar waarschuwingen en dien ter herinnering van de algemene voorwaarden. Vanaf dat je betaling door onze diensten ontvangen is, zetten wij de producten weer actief. Ook raad ik aan niet je klantnummer mee te delen in een publiek bericht.
Groetjes,
Lorentz.
De communicaties gebeurden voor de deactivering van de abonnementen en zijn geen dreigementen, maar waarschuwingen en dien ter herinnering van de algemene voorwaarden. Vanaf dat je betaling door onze diensten ontvangen is, zetten wij de producten weer actief. Ook raad ik aan niet je klantnummer mee te delen in een publiek bericht.
Groetjes,
Lorentz.
Voor een factuur die amper een maand te laat betaald is een abonnement blokkeren. Nee, dank U! Voor mij is de kous af, van zodra ik de tijd heb stap ik over naar een andere provider,Dit is geen manier om vaste en vooral trouwe klanten te behandelen! Geen dreigementen? ik denk als u in de brief serieuze extra kosten vermeldt en het abonnement naar pay en go zal overgezet worden dat dit toch gecategoriseerd kan worden onder dreigement? Oh ja, We hebben trouwens onlangs ontdekt dat jullie mijn gsm-rekening ook telkens aangerekend hebben aan mijn vader via zijn gewone telefonie bij Proximus...Dus nee Dank U, ik heb het eventjes gehad met Proximus!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.