Abonnementen aanmaken

  • 8 April 2017
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Abonnementen aanmaken is zeer moeilijk vind ik, want als je achteraf dit wil nagaan of je die zenders wel hebt dan kan je ze gewoon niet vinden omdat velen gewoon een ander nr. Hebben dan dat ze op het boekje staan dat is meegeleverd bij de installatie. Ook niet iedereen beschikt over een printer, net zoals ik. Want je kan niet naar de lijst van zenders gaan zien terwijl je die aan het verplaatsen bent. Als je 1 abonnement hebt is er geen probleem maar wel als je er 9 hebt. Dit gaat al de 5 de dag in en steeds moet ik die zenders terug zetten want er lijkt iets weg. Vandaag is de zender Vivolta verdwenen, toch lijkt dat boeket nog intact. Kan dit kloppen dat sie zender is verdwenen uit het pakket?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb nu deze middag mijn abonnementen zelf kunnen maken denk ik. Enkel is het dus moeilijk omdat met dat boekje die nrs niet helemaal kloppen. Enkel heb ik nog twee vragen. die zender Vivolta is over enkele dagen plots uit jullie abonnement Nostalgie FR verdwenen. Is dit een bewuste keuze of bestaat die zender niet meer?

OokMusic&CultureNL en MusicéCulture daar mag u de vertie verwijderen met de minste zenders. Normaal maakt dit dus niets uit. Dank u
Reputatie 7
Badge +3
www.proximus.be/tvzenders geeft lijst met actuele zenders.

zenderlijst is inderdaad onderhevig aan wijzigingen : soms bewuste keuze (te weinig interesse vanuit kijkerspubliek), soms omdat uitzendrechten beëindigd zijn, of omdat de zender stopt)
Reputatie 4
Badge +1
Tina het is niet de bedoeling dit nu zo te doen. Zet het dan maar terug zoals het stond want ik heb al lang gezien dat FOX erweer uit verdwenen is. Mijn vraag was enkel dat ik toch niet dubbel moet gaan betalen voor een boeket dat er 2 maal in zit. En dan ook die zender die plots verdwenen is wat daar mee gebeurt is;
Reputatie 4
Badge +1
Ik zal het nogmaals aanpassen want dat is nu al de zevende maal dat ik steeds opnieuw moet beginnen; En dan ben ik nog niet eens tot het einde geraakt om al die zenders te groeperen want dat is hier zoals je weet een hele inspanning die niet in één uur geklaard is.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bever,

Misschien is het makkelijker dat een collega je belt en alles overloopt wat je wil.

Ook deze kan dan eventueel de wijzigingen in ons systeem aanbrengen zoals jij het wil.

Deze zijn dan ook meteen van toepassing.

Indien je dit wenst heb ik graag een contactnummer waarop we je kunnen bereiken.

Groeten

Koen
Reputatie 4
Badge +1
Volgens mij moet alles nu juist zitten, ik zal nu de zenders op zijn plaats zetten. het probleem gewoon is dat er veel te veel personen met één probleem bezig zijn, en zoals je zelf zegt dat iemand naar mij zou kunnen bellen om te helpen. Zo was die werkwijze denk ik ook hier vroeger. Gewoon andersom. 1 persoon . Ik heb er met die zenders al 10 personen gehad en ik denk dat dit goed is, want jullie helpen ons toch? Maar voor sommige problemen is het erg ingewikkeld met meerdere medewerkers werken. Toch voor de klant.

Reageer