Abonnement verlengen

  • 25 June 2012
  • 6 reacties
  • 566 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een tijd het abonnement "Generation MTV 20". Ik heb nu gezien dat dit abonnement afloopt op 27/06/2012. Hoe kan ik dit verlengen? Of gebeurt dit automatisch?

Met vriendelijke groeten,

Lyssa

6 reacties

verlengen is overbodig ...... het wordt een contract van onbepaalde duur.... en moest je dan later willen opzeggen betaal je geen verbrekingsvergoeding

(enfin, die verbrekingsvergoedingen zijn toch aan het uitsterven, zie ook https:///posts/d5ba975fae

mvg

Heel erg bedankt, daar moet ik mij dus geen zorgen over maken :)
Reputatie 2
Badge
Waarom zet Belgacom bvb bij mijn internet contract telkens dat de periode verlengd werd met 12 maanden met uitdrukkelijke begindatum en einddatum.

Normaal is dit na 1 jaar ook een contract van onbepaalde duur.


Mvg

Roland
omdat je misschien ingegaan bent op een promo, of korting? ook veranderingen in je pack kan aanleiding zijn tot een nieuw jaarcontract (dan heb ik het niet over opties, maar bv over een downgrade)

na 12 maanden staat er normaal geen contractduur meer op de factuur, moet je enkel nog de opzegperiode (1 maand) uitzitten

dit gezegd zijnde, met de nieuwe telecomwet die in voege treedt in oktober zal er veel veranderen op dit vlak

mvg
Reputatie 2
Badge
Xenne,

Als ik het goed begrijp, wanneer ik niet in ga op hun vraag of ik klant wil blijven en dus niet de 2 x 15 eur korting aanvaard heb ik een contract van onbepaalde duur ?

Waar kan ik de belangrijkste items van de telecomwet vinden ? Wordt het zoiets als voor gas en electriciteit dat je bij wijze om de maand van leverancier kan veranderen ?


Mvg

Roland
Als je eens in google.be de zoekterm: telecomwet

invoert vind je wel 't een en 't ander hieromtrent.

Reageer