Abonnement veranderen zonder mijn toestemming

  • 3 June 2017
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

na consult van stephanie (bij mij thuis) beslis ik om toch niet in te gaan op haar aanbod.
ik laat dit ook telefonisch weten en vraag alles te laten zoals het was.dit was geen probleem en proximus verzekerde mij dat proximus alles in orde zou maken. daarna kreeg ik een rekening die niet klopte. daarna heb ik proximus weer gecontacteerd omdat dit dus niet klopte, ze gingen weer alles in orde maken en idd ik kreeg een andere rekening opgestuurd. daarna hoor ik niets meer van hen. nu heb ik onlangs weer een nieuwe rekening gekregen en deze klopt weer niet.
ik bel proximus weer op, vraag hoe dit kon gebeuren want mij werd de vorige keer verzekerd dat alles in orde was. na een beetje heen en weer gedoe vraag ik hoe dit kon gebeuren, waarop de vrouw aan de telefoon reageerde dat ze daar met mij niet over in discussie zou gaan. ze zei dat ze alles ging aanpassen maar als ik vraag wat ze gaat aanpassen, zei ze alweer dat ze alles ging aanpassen en dat ik wel papieren erover zou ontvangen. daarop heb ik geantwoord dat ik dit papierwerk niet kan opvolgen omdat ik langere tijd afwezig zal zijn en dat ik graag zou hebben dat zij dit opvolgen, zij antwoorde mij dat dit mijn probleem is en niet het hare. toen heb ik gevraagd waar ik terecht kon met een klacht en zij smeet de telefoon gewoon toe. dus geen uitleg gekregen en telefoon toegesmeten. hoe onbeleefd is proximus eigenlijk??? ik weet nu nog niet wat er in orde gebracht zal worden!! ik hoop dat die miserie eens stopt!

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
zolang je bij proximus blijft zullen deze problemen nooit stoppen!enige uitweg is veranderen van provider !!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag hilde56,

Kun je ons klantgegevens bezorgen voor verder nazicht?

Dat mag uiteraard ook via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op onderstaande link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

Reageer