Skip to main content
Beste,



Ik heb vorige week een nieuw gsm-abonnement (Mobilus M FullControl) samen met een Iphone 8+ 64GB Space grey aangevraagd. Ik heb al +400€ betaald voor de gsm, ze gingen mij contacteren binnen de 3 werkdagen voor een afspraak te maken bij mij thuis om het gsm-toestel te leveren, ik heb geen nieuws gekregen. Dus heb ik zelf de klantendienst gebeld zij hebben mij een nummer doorgegeven dat ik moest contacteren, ik heb daar meerdere malen naar gebeld maar daar werd niet opgenomen. Mijn abonnement bij telenet kan elk moment worden stopgezet want dit is via mijn vader en hij heeft zijn nieuwe sim-kaarten al en ik nog niet.



Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen zodat ik zo snel mogelijk een afspraak kan regelen, of dat ik het gsm-toestel dat ik heb besteld kan afhalen in een Proximus winkel?

+

Mijn nieuw abonnement kan starten?



In volle afwachting voor een snel antwoord!



Met vriendelijke groeten



Nick H.
Geen reactie

Reageer