Nu ondertussen 2 jaar geleden had ik een abonnement afgesloten met een huawei G8 toestel. Dit toestel is ondertussen voor de vuilbak en heb ik maar een andere gekocht. Maar begin dit jaar ben ik overgegaan naar een tuttimus en hebben we beide onze mobiele nummers in het pack opgenomen.
Nu mer ik dat dat abonnement met de huawei pas afloopt op 11/2018????? terwijl dit dit jaar (2017) het 2e jaar was in december als ik goed ben. Ze hebben er zomaar weer 1.5 jaar bijgedaan???? kan dit? want ik wou kijken om eventueel een ander abonnement te nemen, ook via proximus (daar ik ervan uiging dat in december het contract was afgelopen), maar dit blijkt dus niet te kloppen.... Klantendienst bellen is onbegonnen werk, dus daarom het forum maar eens proberen.
Ik ben hier totaal niet mee gedient, en als ik dan toch nog een extra jaar vasthang wil ik op z'n minst een toestel erbij voor een schappelijke prijs!
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.