Hallo,
Ik ben aan het zoeken naar een antwoord op de vraag wat met het abonnement Smart+ 65 na 15/06/2017 (stopzetting van de roaming). Dit is een duur abonnement met inbegrepen - gratis SMS'n in het buitenland (EU) 250 MB internet en 250 min bellen/opgebeld worden (EU).
Wat nu met zo'n abonnement na 15/06/2017. die mensen betalen nu voor service in het buitenland(EU) Moeten zij zelf naar Proximus stappen om een ander abonnement?????
Het is mij nog niet helemaal duidelijk, maar kijk eens op
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html?v1=shorturl&v6=tarieven#/8abc90e6-9e53-450b-9f3d-99c2aa1729c9
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html?v1=shorturl&v6=tarieven#/8abc90e6-9e53-450b-9f3d-99c2aa1729c9
???????????Ik vraag me gewoon af wat gebeurt er met zo'n Abonnement???? Dat antwoord kan toch niet zo moeilijk zijn..... maar blijkbaar is dit een zeer moeilijke vraag. Waardoor de klant gaat denken, is Proximus wel begaan met hun klanten???? Helpen ze hun klanten bij vragen??????
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.