Vraag

Abonnement GSM na 15/06/2017

  • 31 May 2017
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo,
Ik ben aan het zoeken naar een antwoord op de vraag wat met het abonnement Smart+ 65 na 15/06/2017 (stopzetting van de roaming). Dit is een duur abonnement met inbegrepen - gratis SMS'n in het buitenland (EU) 250 MB internet en 250 min bellen/opgebeld worden (EU).
Wat nu met zo'n abonnement na 15/06/2017. die mensen betalen nu voor service in het buitenland(EU) Moeten zij zelf naar Proximus stappen om een ander abonnement?????

3 reacties

Het is mij nog niet helemaal duidelijk, maar kijk eens op
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html?v1=shorturl&v6=tarieven#/8abc90e6-9e53-450b-9f3d-99c2aa1729c9
???????????Ik vraag me gewoon af wat gebeurt er met zo'n Abonnement???? Dat antwoord kan toch niet zo moeilijk zijn..... maar blijkbaar is dit een zeer moeilijke vraag. Waardoor de klant gaat denken, is Proximus wel begaan met hun klanten???? Helpen ze hun klanten bij vragen??????
Reputatie 7
Badge +4
Dag Paul,

Je kan altijd eens contact opnemen met het gratis nummer 0800/22800.

Dan kunnen altijd een overschakeling doen naar een ander tariefplan wat misschien voordeliger is.

Of als je mij een contactnummer geeft kan ik altijd een collega je laten bellen.

Mvg,

Koen

Reageer