Beantwoord

Abonnement

  • 29 March 2017
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Beste

Recent gingen mijn facturen de hoogte in. Ik wil hierover mijn contract eens nalezen alsook de de mogelijkheden ivm gratis opzeg. Ik heb al 2maal naar de de klantendienst gebeld, maar zij kunnen me mijn contract niet bezorgen. Hoe kan ik dan als consument mijn contract bij jullie wél raadplegen?

Alvast bedankt

Mvg

Griffin
icon

Beste antwoord door WouterM 30 March 2017, 14:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Griffin!

Ik zie enkel een hoge factuur op datum 14/03/2017, deze werd ondertussen ook rechtgezet.

De andere facturen zijn correct weliswaar. Als u een specifiek factuur heeft dat u wil betwisten kan u het betrokken factuurnummer

doorsturen via een privébericht naar onze diensten.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Beste

Er vond ook een verhoging van de standaardprijs voor het abonnement plaats.
De hoge factuur waarover u spreekt werd trouwens ook maar aangepast omdat ik jullie heb gebeld.
Nu, ik zou ook graag mijn contract met Proximus er eens op willen nalezen.
Is het mogelijk van mij deze te bezorgen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Griffin,

Zolang er geen toestellen bijv. gsm mee gekoppeld zijn aan uw pack kan je ten alle tijden zonder kosten opzeggen.

Nu kan het wel zijn wanneer we je overschakelen naar 1 van onze nieuwe packs het voordeliger kan.

Als je mij een contactnummer geeft kan ik altijd een collega je nog laten bellen met alle info.

Mvg,

Koen

Reageer