Beste
Vandaag mijn factuur ontvangen van mijn abonnement. Plots staat er op de factuur € 15,10 terwijl het altijd 15,00 was. Hoe verklaart u dat ?
Het verbruik was 0,0000.
Bladzijde 1 / 1
Beste, dit komt wss door de prijsstijging van augustus.
Hier vindt u meer informatie....:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413
Hier vindt u meer informatie....:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413
oké, ik snap het. Was een beetje verrast en in de war omdat ik naar het buitenland geweest ben. Wrschlk daardoor totaal uit het oog verloren dat omhoog trekken. We hebben wel meer datavolume !
Dank je wel
Dank je wel
Ja wanneer gaan ze ons nu een verrassen met een prijsdaling het is nog altijd niet het "less is more" principe
Klopt. In jouw geval van 1GB naar 1,5 GB, oftewel een verhoging met 50%.
Alle info op deze pdf.
Groeten,
Wim
Hallo Wim,
Hoe zit dat eigenlijk met oude packs met INT+TV+TF+Mobile
bestaat daar ook zo'n lijst van met datavolume en prijzen voor 1 aug 17
groeten,
Martin.
Hoe zit dat eigenlijk met oude packs met INT+TV+TF+Mobile
bestaat daar ook zo'n lijst van met datavolume en prijzen voor 1 aug 17
groeten,
Martin.
Bedankt Wim,
Daar kan je blijkbaar niet zien omtrent data volume van mobile die in zo'n oud niet meer gecommercialiseerde pack zit, het data volume wordt daar waarschijnlijk niet verhoogd?
groetjes,
Daar kan je blijkbaar niet zien omtrent data volume van mobile die in zo'n oud niet meer gecommercialiseerde pack zit, het data volume wordt daar waarschijnlijk niet verhoogd?
groetjes,
Neen, inderdaad, de oude packs blijven wat ze zijn.
Ok dan is dit ook al weer duidelijk 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.