Goeiedag,
ik ben een inwoner van Nederland. Ik heb voor een jaar in Brussel gewerkt en gewoond, waarbij ik een tv/internet pack van Proximus had aangesloten. Dit wil ik nu laten beeindigen, alleen lukt dat niet via proximus.be. Ik heb namelijk een Belgisch telefoon nummer nodig. Nu heb ik het meerdere malen via de klantenservice geprobeerd, maar die blijkt iedere keer bezet te zijn, waarna de verbinding wordt verbroken.
Dus probeer ik het nu via dit forum. Kan een medewerker mij hiermee helpen?
Bladzijde 1 / 1
opzeggen kan ook via dit online formulier:
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu/particulieren/producten/r-orphans/forms/contact-formulier.html
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu/particulieren/producten/r-orphans/forms/contact-formulier.html
Nee, want bij het gsm-nummer vakje geeft het dit aan:
'Dit veld is verplicht. Ongeldig mobiel nummer'
'Dit veld is verplicht. Ongeldig mobiel nummer'
En op 0800 22 800 klantendienst, geraak je niet binnen
Vanuit het buitenland
+32 475 15 60 30 gratis
Vanuit het buitenland
+32 475 15 60 30 gratis
Anders wachten tot hier iemand van het Proximus Team reageert
ik ben een inwoner van Nederland. Ik heb voor een jaar in Brussel gewerkt en gewoond, waarbij ik een tv/internet pack van Proximus had aangesloten. Dit wil ik nu laten beeindigen, alleen lukt dat niet via proximus.be. Ik heb namelijk een Belgisch telefoon nummer nodig. Nu heb ik het meerdere malen via de klantenservice geprobeerd, maar die blijkt iedere keer bezet te zijn, waarna de verbinding wordt verbroken.
Dus probeer ik het nu via dit forum. Kan een medewerker mij hiermee helpen?
Beste Qaiss,
Kan u ons via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kunnen we uw dossier eens opvragen.
U kan dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.