Vraag

Aanvragen nieuwe sim-kaart voor Pay&Go

  • 28 September 2016
  • 1 reactie
  • 539 Bekeken

Beste forumleden,

Enkele dagen geleden heb ik mijn gsm verloren op reis. Na wat zoekwerk heb ik helaas de simkaart moeten laten blokkeren.

Volgens de klantendienst kan ik als pay and go gebruiker geen nieuwe sim-kaart krijgen met dezelfde telefoonnummer. Volgens de website wel.

Volgens de website moet ik daarvoor zowel mijn puk als pincode hebben. Mijn pincode ken ik vanbuiten, mijn pukcode heb ik de afgelopen 13 jaar niet meer gezien en vind ik niet meer terug. Als pay and go gebruiker krijg ik ook geen facturen en is bijgevolg ook mijn klantennummer foetsie. Via MyProximus de pukcode opzoeken gaat niet, gezien ik het wachtwoord niet meer weet en een aanvraag voor een nieuw wachtwoord helaas per sms wordt verzonden en niet per e-mail.

Kan ik mijn telefoonnummer nu wel of niet behouden? Kan ik mijn pukcode opvragen of niet?

Gezien ik geen vaste lijn heb, kan ik de klantendienst niet telefonisch contacteren en aangezien een e-mail tot 10 dagen op een antwoord kan laten wachten, vraag ik me af of jullie advies hebben.

Met vriendelijke groeten,

Sara

1 reactie

Ik ben net bij de Proximuswinkel geweest. Blijkt dat mijn simkaart niet geblokkeerd is, maar mijn telefoonnummer en heel het geheel van mijn gegevens gewist. Ik ben dus gewoon niet geholpen geweest, integendeel. Ik hang nu in wacht om een klacht in te dienen. Niet alleen ben ik mijn beltegoed kwijt, maar ook mijn play and gold punten, mijn gsmnummer en ga ik nog heel wat sms'en mogen versturen om mijn nieuwe nummer door te geven aan al mijn contactpersonen. Beste Proximus, deze klant bent u kwijt.

Reageer