Skip to main content
Ik heb reeds 2 keer een overname aangevraagd van het telecomcontract. Gisteren 1 uur gebeld met de klantendienst en men zou mij een mail sturen waarop ik diende te antwoorden. Mail nog steeds niet ontvangen. Kan ik een mail adres krijgen waar ik de ingevulde documenten naartoe kan sturen, via post ontvangen ze kennelijk de documenten niet! Dringend aub aanvraag dateert van 22/05/2017!
Je kunt een privébericht sturen via dit Forum aan Het Proximus Team via :

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



Ter verder info:


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


     






    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Ik begrijp niet dat Proximus daar bijna 3 maanden moet overdoen om een overname af te ronden, bij Telenet is dat na 1 week geregeld.

Ik zou nog denken dat ze bij Proximus zitten te slapen in plaats van te werken zoals bij "De collega's" dus.

Reageer