Beantwoord

Aanvraag om twee mobiele nummers uit een pack afzonderlijk te factureren

  • 26 January 2017
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Sinds 6 maanden probeer ik de factuur van de GSM van onze kinderen uit het pack te halen en afzonderlijk te laten factureren.
Na meer dan 10 u telefoneren met de klantendienst, twee maal opsturen van een overname document is dit nog niet in orde.
Ik moet elke maand aan onze volwassen kinderen vragen om hun verbruik terug te storten.
Zij bellen niet alleen maar doen ook allerlei aankopen met hun GSM.
Proximus blijft gewoon doof voor deze aanvraag en de klantendienst stuurt je steeds met een smoes wandelen.
Verschrikkelijk, grote verontwaardiging en ergernis.
De kinderen willen niet wijzigen van provider, wat kan ik doen, help......
icon

Beste antwoord door KoenN 27 January 2017, 08:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag KVG,

Alvast de excuses.

Je kan best via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen. (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste
Als ik op bijgevoegde link klik dan heb ik geen toegan.
Kan je mij een mailadres sturen om deze gegevens nogmaals door te sturen ?
KVG
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Je moet op de link klikken en dan op Forum Login klikken en dan op account aanmaken klikken.

Dan gaat het wel lukken.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer