De firma voor de keuring van de lift is al 6 keer langs geweest en nog steeds is er geen telefoonsignaal.
De liftfirma vraagt nu om samen met iemand van proximus aanwezig te zijn op de werf.
Ik kan van proximus geen nummer krijgen van een technieker, geen naam. Ze kunnen iemand sturen tussen 1 en 5 en de mensen van de lift moeten dan maar wachten.
Ondertussen ben ik al 40 minuten naar het wachtmuziekje aan het luisteren.
Proximus wil zelf wel bellen naar de mensen van de lift. Ik als bouwheer en mijn man als architect van het gebouw willen dit zelf regelen, maar blijkbaar mag dit niet
Bladzijde 1 / 1
Hey Katroos. Dat is een beetje een vreemd verhaal.
We hanteren gewoonlijke volgende tijdssloten voor interventies:
- 08:00 - 12:30
- 10:00 - 15:00
- 12:30 - 17:00
- 16:30 - 20:00
(De tijdssloten zijn recentelijk gewijzigd en kunnen dus beetje afwijken maar komen grotendeels overeen)
Natuurlijk wanneer je belt voor een interventie dezelfde dag of de volgende dag kan het zijn dat alle afspraken reeds volzet zijn en dat er enkel nog een dag afspraken mogelijk zijn. Gegevens van de Proximus technicus zelf geven we wegens privacy redenen nooit door. Ook weten we nooit op voorhand welke technicus langs komt. Meet het lijkt me geen probleem om samen met jou een interventie in te plannen zolang jij de telnr van de liftlijn hebt en de data weet wanneer de firma van de liftlijn kan langskomen. Vandaar dat het natuurlijk eenvoudiger is, dat de firma rechtstreeks contact met ons opneemt.
Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt. Als je nog verdere vragen hebt, horen we het wel!
We hanteren gewoonlijke volgende tijdssloten voor interventies:
- 08:00 - 12:30
- 10:00 - 15:00
- 12:30 - 17:00
- 16:30 - 20:00
(De tijdssloten zijn recentelijk gewijzigd en kunnen dus beetje afwijken maar komen grotendeels overeen)
Natuurlijk wanneer je belt voor een interventie dezelfde dag of de volgende dag kan het zijn dat alle afspraken reeds volzet zijn en dat er enkel nog een dag afspraken mogelijk zijn. Gegevens van de Proximus technicus zelf geven we wegens privacy redenen nooit door. Ook weten we nooit op voorhand welke technicus langs komt. Meet het lijkt me geen probleem om samen met jou een interventie in te plannen zolang jij de telnr van de liftlijn hebt en de data weet wanneer de firma van de liftlijn kan langskomen. Vandaar dat het natuurlijk eenvoudiger is, dat de firma rechtstreeks contact met ons opneemt.
Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt. Als je nog verdere vragen hebt, horen we het wel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.