Ik zou de opbrengst van mijn zonnepanelen willen opvolgen op mijn pc . Dit kan door een permanente vebinding te maken tussen pc en de omvormer via Sunny portal. Sma Solar adviseert het gebruik van een internettarief met flat rate . Wat bedoelt men hiermee? De omvormer zou tussen 150 en 550 MB per maand overdragen en met live gegevens een extra datavolume van 600kB per uur. Is dit haalbaar ( betaalbaar) of zou ik dit beter niet doen.
Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Bladzijde 1 / 1
het hangt er vanaf welk Proximus abonnement je hebt en hoeveel je nu al verbruikt qua data.
Hallo Rita,
Als je comfort pack hebt, is het sowieso onbeperkt internet volume (gratis volume blokken bijbestellen indien nodig)
Als je comfort pack hebt, is het sowieso onbeperkt internet volume (gratis volume blokken bijbestellen indien nodig)
Bijvoorbeeld:
Internet Comfort:
als de klant 300 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 3 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 20 GB activeert via MyProximus.
Internet Maxi:
als de klant 500 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Internet Comfort:
als de klant 300 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 3 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 20 GB activeert via MyProximus.
Internet Maxi:
als de klant 500 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.