Vraag

Aanrekening huur telefoon maestro 2056

  • 18 December 2017
  • 2 reacties
  • 413 Bekeken

In factuur van december wordt mij opnieuw huur voor een toestel aangerekend hoewel dit reeds geregeld was en mij in november €4,95 werd in min gebracht. Mag ik u vragen dit opnieuw te regelen en dit huurtoestel volledig te schrappen .


ps. vandaag 51 minuten gewacht voor de klantendienst en nog geen antwoord

2 reacties

TUI: moest er morgen ook hier op de lange duur geen reactie komen van proximus dan kan je ook altijd klacht indienen op volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Nog bijkomende info:
om de huur stop te zetten kunt u terecht op 0800-22 850 of op proximus.be/telefoonverhuur
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Guido, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer even doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Onze excuses voor de lange wachttijden. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer