Beantwoord

Aanpassing Tuttimus-abonnement / GSM-abonnement

  • 1 December 2017
  • 8 reacties
  • 430 Bekeken

Hallo,
Kan ik via de site, mijn Tuttimus-abonnement laten aanpassen?
GSM-abonnement zou naar 3GB – 120 belminuten moeten gaan
ipv 10 GB – onbeperkt bellen
mvg
icon

Beste antwoord door M_016 1 December 2017, 19:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal zou je dit zelf in My Proximus - Mijn producten moeten kunnen aanpassen
Gelukkig heb jij niet gepost dat als het zo niet lukt het kan gevraagd worden via een PB 😉
+oneindig voor Martin, want de kans dat je dat via MyProximus zomaar kan aanpassen zonder problemen is quasi onbestaand, maar het is het standaard antwoord van Proximus dus dikke vette OK.
Bel eens met de klantendienst: na een week/maand of drie komt het dan wel in orde .... of niet. Zelf iets dergelijks meegemaakt.
Sorry als ik een domper zet op het valse optimisme op dit forum. 😢
PS: M_016: geloof je nu echt dat die Martin je ongestoord gaat laten (proberen) antwoorden, ook al zijn het de text book antwoordjes, zonder het beter te willen weten? Hij heeft niks anders dan dit forum. That's his life. 🤣
Reputatie 7
Badge +4
@Orion.
Ik lees op het forum dat er frequent problemen zijn met deze applicatie, zelf heb ik er tot op heden evenwel weinig van gemerkt
Waarschijnlijk loopt het af en toe soms fout op sommige Px servers en/of tussen de betrokken applicatie en de achterliggende ICT systemen ... en zijn er dus verbeteringen mogelijk
Trouwens als je sommige andere posten leest hou dan in gedachte "wat je zelf doet, doe je beter"
Als het de auteur niet lukt zal hij het ons of Px wel laten weten
En ja, Martin stoort mij geenszins
Topic closed wat mij betreft
Tot binnen een paar weken/maanden dan, wanneer je het beu bent om zoete broodjes te (moeten) bakken om hier ongestoord iets te mogen antwoorden zonder tussenkomst/'verbetering' van Martin.. Misschien heb ik er trouwens wel voor gezorgd dat je dat nu kan doen (zeer voorlopig dan).
Dream on.😎
Jij zou iemand juist stimuleren om het niet te doen bedoel je, met stoken hou je trouwens niemand tegen hoor.
En ik weet één ding heel zeker dat M_016 iemand is die zelf al kan hij niet direct een oplossing geven op een bepaalde vraag/probleem, dat hij zoveel doorzettingsvermogen heeft dat hij, bij manier van spreken het internet gaat plat googelen tot hij denkt van toch ergens een tip of meerder tips te vinden die eventueel een oplossing zou kunnen bieden voor de gestelde vraag of probleem, dus echt chapeau.
En dat heb ik hem nog gezegd in ander topics, in de vorm van "je hebt het toch wel weer gevonden zeker" enz...
Ik weet niet wat er u bezielt dat je ons beide tegen één wilt opzetten en wat u daarmee dan gaat bereiken.
Hopelijk lig je er deze nacht toch zelf niet wakker van.
@iedereen: Ga de antecedenten van Martin maar eens na en bekijk de reacties van S1MON3 o.a. Niet koosjer en niet bemoedigend om nog mee te reageren.

Zoals ik al zei: Ik doe dit eens een avondje, omdat dit hele Martin de allesbeantwoorder en 'zo behulpzame' gedoe me nu inderdaad wat stoort, zeker gezien zijn hypocriete reacties op anderen, maar morgen heb ik ook een leven en hij zit er weer bijna 24/24 op dit forum, bij gebrek aan een echt leven.
Tot ik weer eens zin krijg om de ballon te doorprikken. Goodbye.
@M_016F: Là au moins on vous apprécie vraiment.

PS: Martin wat betekenen trouwens die handtekeningen
over cactaceae (wat is dar) en MFY, want die zijn op zijn minst ongewoon? Just curious.

Sweet dreams..
Ga je nu echt nog iemand uitzoeken om tegen mij te proberen op te stoken!
Voor u ook een goede nachtrust en ik gun je echt gemeend het aller beste in je echt leven zoals je dat noemt en moest je het nog niet weten ik ga wel nog slapen ook tijdens die 24/24 😉
Maak je toch niet zo druk om niks en slaap lekker.