Ben al 4 dagen bezig om pakket aan te passen naar tuttimus.
Heb ondertussen 4x gebeld en nog is het pakket fout aangepast !
Heb gevraagd om gsm toe te voegen, dit is niet gebeurd !
Als ik bel met de vraag om alles te juist aan te passen, is dit niet mogelijk. Pfff...
Het is blijkbaar niet mogelijk om dit na te kijken !
Heb het gevoel dat ze daar met andere dingen bezig zijn of slapen !
De laatste 3 waar ik mee gebeld heb zijn Frank, Sabrina De Vos en Maxime Carso.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ingrid_018
Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Hoe kan ik u een privébericht sturen ? Ik kan dit nergens vinden.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste ingrid_018,
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.