Skip to main content
Beantwoord

Aanpassing gsm abonnement op MyProximus

  • March 21, 2016
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Waarom duurt het zolang voor de aanpassing gebeurt van een gsm abonnement aangevraagd via my Proximus ???????

Beste antwoord door KoenN

Beste,

Welke aanpassing had je exact gevraagd?

En wanneer was dit aangevraagd?

Mvg,

KoenN
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 21, 2016
Beste,

Welke aanpassing had je exact gevraagd?

En wanneer was dit aangevraagd?

Mvg,

KoenN

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 21, 2016
Koen, wij hebben een aanpassing gevraagd van een gsm abonnement in een pack van easy 15 naar easy 45 en dit zaterdag rond 15h, dit is met een nummer reeds gekend bij Proximus. Maar tot nu toe nog geen sms ontvangen van activatie, als je wil kan ik je het ECA nummer geven.
Bedankt

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 21, 2016
Beste,

Als je uw klantgegevens stuurt via onderstaande link zal ik alles voor je nakijken. (klantnr, telefoonnr.)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Alvast de excuses.

Mvg

KoenN