Vraag

Aanmaning onterecht

  • 16 February 2017
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

op 20/1/2017 krijgt mijn vriendin een aanmaning met nr 171500230973. ze belt naar de klantendienst, eerste keer uitleg gegeven, welles, nietes, doorverbonden, lijn verbroken. opnieuw gebeld uiteraard andere medewerker opnieuw uitgelegd, kan niet, welles nietes, onderzocht, uw klacht is terecht dossiernummer 41203191 alles komt in orde U moet dit niet betalen. Nu op 11/02 opnieuw een aanmaning voor dezelfde rekening. In de marge, wij wonen in het buitenland dus het gesprek dat meer dan 1/2 uur duurde heeft ook een aardige cent gekost. Nu neem ik het dossier over en geef proximus welgeteld 48 uur de tijd om deze zaak op te lossen zo niet gaan er 3 abonnementen (1 van mijn vriendin en 2 van mijzelf) die al vele jaren bij proximus zitten onverwijld opgezegd worden.
Ik kijk uit naar de reactie

7 reacties

zo zie je maar, ze reageren zelfs niet op hun eigen forum. geen probleem, bye bye proximus en dit voor 3 abonnementen. De zaak van de onterechte aanmaning stuur ik door naar de ombudsdienst telecom.
Reputatie 7
Badge +1
zo zie je maar, ze reageren zelfs niet op hun eigen forum. geen probleem, bye bye proximus en dit voor 3 abonnementen. De zaak van de onterechte aanmaning stuur ik door naar de ombudsdienst telecom.
Heb dit al vaak gezegd. Indien je gelijk hebt is er niemand van PX die op dit forum reageert. Heb dit zelf ook mee gemaakt. Triestige zaak. Kan ze klanten kosten maar daar zitten ze volgens mij niet mee.
Badge +4
Intussen zijn de 48 uur voorbij 😉
Reputatie 7
Badge +1
Intussen zijn de 48 uur voorbij ;)
Hoe bedoelt U ?
Badge +4
geef proximus welgeteld 48 uur de tijd om deze zaak op te lossen zo niet gaan er 3 abonnementen (1 van mijn vriendin en 2 van mijzelf) die al vele jaren bij proximus zitten onverwijld opgezegd worden.
Ik kijk uit naar de reactie

Dat hij proximus 48 uur tijd geeft.... en zijn post is van 3 dagen geleden.
Reputatie 7
Badge +1
Sorry niet gezien
Reputatie 5
Badge +2
Hallo bart37!

Ik zie dat u op 20/02/2017 contact hebt gehad met een medewerker van ons, en dat het nodige is uitgevoerd om het probleem op te lossen.

Had u nog enige vragen mag u ons altijd een privébericht sturen.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer