aanhoudende problemen bij proximus

  • 6 September 2012
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

in de week van 11 juli stapte ik de Belgacomwinkel binnen om mijn internetabonnement te laten omschakelen naar internet overal, zodat ik op mijn Blackberry ook zou kunnen surfen en e-mails bekijken en versturen.

De omschakeling van BASE naar Proximus is niet zonder slag of stoot gebeurt normaal ging alles in werking vanaf 16 juli maar om een lang verhaal kort te maken, is dit na enkele telefoontjes en bezoekjes aan de Belgacomwinkel maar pas de 25 juli in orde gekomen.

Alé ja in orde !!! Bellen en SMS-sen ging maar surfen via 3G is onmogelijk en nog steeds !

Als ik op mijn e-services keek dan stond daar als abonnementskeuze voor mijn BB de comfort 15 ipv. generation MTV15

een week later dan maar nog eens naar de Belgacomwinkel gereden met de melding dat mijn abonnementskeuze niet de juiste is dan diegene dat ik gevraagd heb + dat internetten via 3G niet lukt. Die dame in de winkel ging het nakijken en mij een seintje geven als het in orde was en dan moest ik nog eens terug gaan om de instellingen te laten wijzigen voor de Blackberry internetservices. Da madammeke heb ik sindsdien niet meer gehoord!

Op 6 augustus krijg ik een sms-je dat ik contact moest opnemen met nr. 0800 22909 i.v.m. mijn nr.overdracht van BASE naar Proximus, zo gezegd zo gedaan naar die dienst gebeld met de mededeling dat die omschakeling gebeurt is maar dat er nog steeds problemen zijn ivm. abonnementskeuze en internet op Blackberry, die dame aan de telefoon heeft me dan doorgeschakeld met iemand anders waar ik dan ook héél mijn verhaal tegen uitgelegd heb en die man heeft er dan een dossiertje van opgesteld die hij ging doorsturen naar desbetreffende diensten en dat ik binnen de kortste keer gecontacteerd zou worden door de facturatie dienst en dergelijke.


wij zijn nu 6 september en nog steeds is het niet in orde

IK BEN HET MEER DAN BEU AAN HET WORDEN !!! en de gedachte van terug over te stappen naar een andere provider speelt al een tijdje in mijn hoofd!!!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Voor zover ik weet dien je een specifiek Blackberry tariefplan te hebben om gebruik te kunnen maken van data-diensten op je BB (internet / mail / BBM ...)
@axs : bedankt voor je snelle reactie,


het is aangevraagd geweest speciaal voor BB met de nodige toeslag van 10€ per maand en nog steeds niet in orde

Beste,


Kan u mij via een privé bericht uw klantengegevens bezorgen zodaning ik dit allemaal kan nakijken voor u? Met klantengegevens bedoel ik klantenummer en gsmnummer.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer