Aanhoudende foutieve facturatie

  • 1 February 2017
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Sinds juli 2016 werd na mijn overstap van Proximus smart25 naar Jim mobile ten onrechte maandelijks abonnementsgeld aangerekend voor een gsm nr welke dus niet meer actief was bij Proximus...
Gedurende 6 maanden, iedere maand factuur nakijken en bellen met klantendienst voor een rechtzetting... maar het blijft verkeerd lopen... op 23 december werd mij als geste gezegd het volledige factuurbedrag van die maand te crediteren maar blijkbaar is dat nog te moeilijk want ik ontving enkele dagen terug een herinnering om 19,51 te betalen ( achterstallige verbruik) ... nadat mijn vrouw tel contact opnam vanmiddag met de klantendienst wordt het nog gekker... moeten dit betalen want dit is verbruik welke we vorige maand zouden gehad hebben ( op een internet en tv pack ??? Dacht het niet... morgen de moed maar weer bij elkaar nemen om zo beleefd mogelijk er eens een paar wakker te schudden bij de klantendienst!!! Pfffben het bru!!!!! Doe eend iets aan uw service!kwaliteit is goed maar dienstverlening u's echt 3e rangs...

Grtz
Jurgen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste, blijkbaar was inderdaad niet alles van die factuur in mindering gebracht.

Ik heb dat laatste stukje nu weggewerkt.

Vergeet die aanmaning dus.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer