Beantwoord

Aanbevolen product en roamingkosten

  • 18 April 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik heb 2 vraagjes
- Bij "aanbevolen product" heb je 3 opties, "nee, bedankt", "later" en "bedank", als je op "bedankt" in het paars klikt, wil dit dan zeggen dat je het koopt want dat wil ik niet? Momenteel staat er "goed nieuws: de producten die u gekozen hebt, komen overeen met uw huidige behoeften.

- Waarom zijn deze prijzen om te bellen vanuit het Verenigd Koninkrijk plots anders? Als ik daarnet keek op mijn gsm was een sms maar 2 cent (op de website staat dit ook zo) en als ik nu kijk is het 9 cent? Ik heb een Smart 15 abonnement. Afbeelding vind je hieronder.

icon

Beste antwoord door NickyL 19 April 2017, 15:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Manolito,

De prijzen voor Verenigd koninkrijk zijn nog steeds 0,06 cent per minute voor te bellen, 0,01cent per minuten om gebeld te worden. Sms ontvangen gratis, versturen 0,02 cent per sms en 0,06 cent per MB. Meer informatie op https://www.proximus.be/nl/id_cr_roaming/particulieren/producten/opties/mobiel-opties-en-roaming/international-en-roamingtarieven.html

Kan je mij alvast de link van deze pagina bezorgen, wil het graag verder onderzoeken, escaleren.

Groetjes, Nicky

Reageer