Hoi Iedereen, Ik heb al een tijde BBox-2 Ik kan op de nodige sites maar ik draai een paar apache servers ik wil ze portforwarden ik doe dat zo als het werkt bij mijn game server en nog wat andere poorten maar wil ik xammp op een andere apache server portforwarden tcp als udp werkt het alleen maar binnen mijn lokale verbinding en niet bij mijn externe.
Kan iemand mij alstublieft helpen, Alvast Bedankt. :)
Met vriendelijke groeten Kuno.
Bladzijde 1 / 1
Sorry ik heb nu dus toch al wat gevonden dat je in de e-services het op basic moet zetten maar dat heb ik niet en tijdje geleden is mijn verifeer code om het te registreren op mijn klanten service is al verlopen
Hier staat het beschreven op de proximus site:
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html
Maar hoe kan ik registreren onze codes zijn verlopen voor op ons abonnement te registreren
Heb je geen factuur van nog net geen maand oud liggen? Daar staat ook altijd een activeringscode op.
Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen (met een online aanvraag) via sms of per post:
Je kan ook bellen vanaf je Proximus vaste lijn (alleen particulieren) naar 080022263.
De procedure vind je hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen (met een online aanvraag) via sms of per post:
Je kan ook bellen vanaf je Proximus vaste lijn (alleen particulieren) naar 080022263.
De procedure vind je hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen via sms op per post:
De procedure vind je hier:
www.proximus.be/nl/support/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
Uw link is ongeldig
Heb hem verbeterd: nu werkt ie wel. Had nl/support verwisseld. Sorry!
Ok za ik straks doen thx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.