sinds enkele weken kan ik geen email meer versturen via mijn skynet adres. Ik heb verschillende dagen, uren aan de telefoon gehangen van de helpdesk. ben bij verschillende operatoren terecht gekomen, maar heb ook verschillende antwoorden gekregen, maar geen oplossing.
Alle instellingen blijken te kloppen, ze zijn stap voor stap overlopen, accounts verwijderd, terug aangemaakt, tot vervelens toe, maar niets, nada !
Telkens krijgen ik de volgende telst voorgeschoteld:
"verzenden... rapporteerfout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 530 Authentication required."
Er was zelfs een operator die me vertelde dat ik op een "zwarte lijst" stond ! Wat verhemel heeft dat te betekenen !!!!
Weet hier iemand een zinnig antwoord op, hoe krijg ik die email terug aan de praat. jarenlang geen probleem en nu pats !
Voor wie me kan helpen, nu reeds bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.