Skip to main content
Beste,

Ik heb mijn punten ingeruild. Ik kreeg een code.

Ik wil de code inruilen via de link naar Bpost maar deze zegt dat de link niet bestaat.

Pagina niet gevonden

De gevraagde pagina "/site/nl/residential/letters-cards/cards-envelopes/mobile_postcard.html" kan niet worden gevonden.Kunnen jullie dat in orde laten zetten.

mvg

Fabien
Hallo Fabien!

Kan u mij de betrokken gegevens zoals deze code even doorsturen via een privébericht?

Eventueel de betrokken klantengegevens die hieraan gekoppeld zijn?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Hallo,

Je dient eerst de app "Mobile Postcard" op je smartphone te installeren en dan kun je je eigen postkaart maken, opsturen naar iemand en ter betaling de code gebruiken.

Hopelijk helpt dit?

Mvg,

Wouter
Bedankt Wouter.

Maar hoe kan ik aan mijn credits geraken? Onderstaand staat op jullie website.

Download de gratis app, selecteer een leuke foto, voeg een persoonlijke boodschap en "betaal" met je credits.

Ik moet mijn code inruilen tegen 18/5/2017 voor credits?

Ik moet nu geen foto's nemen maar wel tijdens mijn verlof en dan kaartjes opsturen.

Ik denk persoonlijk dat je even de webmaster of IT moet inschakelen om die link te doen werken.

Mvg

Fabien
Wel, ik ben even te rade gegaan bij een collega van Mobile Postcard (ja, ik werk bij bpost niet bij proximus ??? en stootte toevallig op je vraag). Deze uitleg gekregen :

"De klant moet inloggen op de app met zijn email adres en een kaart maken.

Daarna op het betaalscherm gaat hij een veld zien om een promo code in te vullen.

In dat veld, kan hij de code van Proximus invullen. Zo zullen er 5 credits aan zijn account toegevoegd worden.

Als hij nog geen kaartje wil versturen, geen nood, dan breekt hij het proces op dat moment gewoon af."

Dus gewoon het proces volgen om een postkaartje te maken in de app, ter betaling de code invullen (deze wordt dan omgezet in credits. Vervolgens annuleer je de aankoop, de credits worden bijgeschreven. En je kunt die dan later gebruiken.

De link op de website zou je +- die uitleg gegeven hebben.

Veel geluk,

Wouter
Bedankt Wouter

De Credits staan erop.

Mvg

Fabien

Reageer