3de keer nu

  • 30 August 2014
  • 9 reacties
  • 308 Bekeken

Voor de DERDE keer op 1 maand kunnen mijn ouders ineens WEER niet bellen. Zijn niet bereikbaar noch kunnen ze ZELF bellen.


Slapen jullie of wat, ik heb dit nu al 2 keer aangekaart en ben nu echt kwaad aan het worden.


Jullie 2G netwerk werkt niet in Noord-Limburg, heb ik jullie al 2 keer gezegd.


Er gaat een schadevergoeding moeten komen want dat zijn nu al 3 weekends dat mijn ouders niet bereikbaar zijn en niet zelf meer kunnen bellen.


LOS DIT NU OP !!!


Telefoonnummer moeder is 0473252855

9 reacties

ivm vergoedingen kan je vinden in de algemene voor waarden surf naar ►http://www.belgacom.be/voorwaarden" target="_blank
nog wat meer info :


PS: De compensatie staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2.


Daar staat :



Art12.§2. Belgacom verbindt zich er ook toe alles in het werk te stellen om de storingen op te heffen vóór het einde van de werkdag

die volgt op de dag dat ze haar werden medegedeeld.

Indien Belgacom de storing niet heeft gelicht vóór het einde van de werkdag volgend op die waarop ze haar werd gemeld

of binnen de met de klant overeengekomen termijn, behoudens de gevallen van overmacht

of die waarin de vertraging te wijten is aan de klant of aan een andere operator,

heeft de klant recht op een vergoeding per kalenderdag vertraging die gelijk is aan één maand basisabonnementsgeld

of, indien de klant een Belgacom-bundel heeft, aan één maand abonnementsgeld voor deze bundel,

in voorkomend geval verhoogd met het bijkomende abonnementsgeld voor de Slimme Diensten.

Dit lid is niet van toepassing op de bundels met rechtstreekse inkiezing die inkomend verkeer verwerken,

op de toegangen tot de telefoondienst via digitale lijnen met een debiet van 2 Mbit/s (R2) en op de ISDN-30-toegangen (PRA).



Dit is de link naar het bgc pdf bestand: http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/conditions/nl/avav-a02.pdf" rel="nofollow


- http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_general_conditions.page" target="_blank

compensatie

- http://support.nl.belgacom.be/euf/assets/pdf/ext_form/Ugent/terms_and_conditions_NL.pdf" target="_blank

12.2.2.2. Opzeggingsvergoedingen in geval van voortijdige opzeg van een contract van bepaalde duur :




  • Uittreksel uit de http://www.belgacom.be/assets/r-otc/mediadatabase/misc/GT-C-MOBILE-112012-NL.pdf" rel="nofollow" target="_blank: [quote] 2.2.1. Belgacom verbindt zich ertoe de simkaart te activeren binnen een termijn van twee werkdagen (zaterdag niet inbegrepen), uitgezonderd in de volgende gevallen: (i) uitzonderlijke omstandigheden, (ii) toepassing van de redenen die een weigering motiveren vermeld in artikel 1.3, (iii) gevallen van overdraagbaarheid bedoeld in artikel 9, (iv) complexe en/of meervoudige activeringen, (v) gebrek aan actie vanwege de Klant, (vi) overmacht. Deze termijn begint te lopen op het ogenblik dat de Klant in het bezit komt van zijn simkaart en blijft geldig voor zover de geldigheidsperiode van de simkaart niet vervallen is. Mocht Belgacom niet bij machte zijn deze verbintenis na te komen, buiten de veronderstellingen waarbij de vertraging aan de Klant of aan een andere operator zou te wijten zijn of in gevallen van overmacht, dan heeft de Klant die daadwerkelijke schade zou hebben geleden door de vertraging en daar uitdrukkelijk om zou hebben gevraagd per kalenderdag vertraging recht op een vergoeding die beperkt is tot die gestipuleerd in de prijslijst. De Klant beschikt over een termijn van [tien werkdagen] om deze vergoeding te vragen. [/quote] Van een weigering, nummeroverdracht of gebrek aan actie van de klant is hier geen sprake. Belgacom kan dus enkel uitzonderlijke omstandigheden of overmacht inroepen die ze moeten kunnen motiveren. Maar langs de ander kant zal je aan Belgacom wel moeten kunnen voorleggen dat je 'daadwerkelijke schade' hebt geleden. Verder ter info: http://www.belgacom.be/dms/assets/content/pdf/custom/Access_LV_DV7_INDEM_NL.pdf" rel="nofollow" target="_blank waarin men spreekt van 2 maanden abonnementsgeld bij niet-tijdige indienststelling, maar er wordt enkel gesproken over vaste lijnen.
Wat heeft het voor zin als dit meermaals gaat voorkomen?


Ik geef het alleen maar mee ter info omdat je in je TS het volgende gezet hebt



Er gaat een schadevergoeding moeten komen want dat zijn nu al 3 weekends dat mijn ouders niet bereikbaar zijn en niet zelf meer kunnen bellen



stuur anders ook eens een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Bij deze gedaan Elsa


En nu maar afwachten wat er uit de bus komt ;-)
Reputatie 2
Badge
als jullie vaststellen dat ze niet kunnen bellen en/of niet bereikbaar zijn, zet de gsm is volledig af en terug op.


ik weet niet of dit kan helpen, maar bij het gsm-toestel van m'n echtgenote is dit wel de oplossing. ook zij kan op onregelmatige tijdstippen niet bellen en is ze zelf niet bereikbaar.


groetjes




Dag Rooboo sorry voor de HEEL LATE reactie lol.


Neen dat hielp ook niet. Nu heeft ze mijn oude smartphone en geen problemen meer. Ligt dus niet aan het toestel maar iets met het 2G netwerk tegen de Nederlandse grens in Hamont


Reageer