Ik probeer al de hele avond opnames op npvr op te vragen, maar ik krijg alleen 'even geduld' op een zwart scherm te zien. Ik heb dit zowel op mijn decoder met kabelverbinding naar de modem als op de decoder (beide decoders zijn versie 3) met draadloze verbinding. Ik heb de opvraging nu al 20 minuten laten staan, maar geen reactie.
ik ben al lang gebruiker en weet wel wat van bgc-tv af. Ik heb fac-reset gedaan, gewone reset en modem gereset, allemaal volgens het boekje.
Heefft nog iemand ditzelfde probleem aan de hand in de centrale 01122, want ik vermoed dat er iets scheelt in de dslam.
Storingen zijn nu gesloten, maar als er deze namiddag niets gewijzigd is, bel ik de storingen op het nu unieke nummer
https://tel:080022800 optie 2, want ik hoorde zojuist dat binnenkort https://tel:080022700 vervangen wordt.
ps. We hebben onlangs een nieuwe modem gekregen na een melding van een storing en nu hebben we wel regelmatig problemen met de wirless, maar onze 1ste decoder is via draad verbonden, dus ik denk niet dat dit er iets mee te maken heeft.