3 D TV

  • 20 February 2012
  • 6 reacties
  • 515 Bekeken

Op kanaal 353 kan ik 3D TV bekijken, prachtig beeld dat wel maar Belgacom zet in dat beeld een grote reclame links boven!

In 3D stoort dat enorm omdat die op de bestendig voorgrond staat en veel te groot is men ziet voortdurend die reclame staan.

Op gewone zenders verdwijnt die op de achtergrond en werkt dat zo storend niet maar in 3D wel. Hopelijk verdwijnt die eens of maak die tenminste wat kleiner.

6 reacties

dank voor de feedback

wat wordt er eigenlijk uitgezonden op dat kanaal?

mvg
Juist, kanaal 353 en 363 is in 3D uitzending en het zijn Demo's ja: wat korte fragmenten, muziek en ditjes of datjes. Toch een fantatisch beeld om naar te kijken, sommige beelden komen precies uit de TV, raar ze. Je moet wel beschikken over een 3D brilleke aangepast aan dit merk TV en het is wat vermoeiend om er lang naar te kijken. Heb ook Internet op de Smart TV en ook daar kun je fantatische documentaires bekijken in 3D. Hopelijk volgen binnenkort volledige programma's in 3D.
dank voor de info

mvg
Badge
Samsung(toch een van de grootste, zoniet de grootste TV-producenten ter wereld) heeft wel net hun 3D TV's op een zijspoor gezet.

Dus ik zou niet verwachten dat een TV-Provider van een klein land als Belgacom er nog veel mee gaat doen.

Die demo-kanalen dateren van bij het begin van de hype, en zullen zolang ze niet in de weg zitten niet verdwijnen, maar echt veel nieuws/veranderingen zou ik toch niet verwachten.

Sowieso lijk 3D TV mij kansloos, zolang je er een bril voor nodig hebt, of je vanuit een welbepaalde hoek moet kijken(voor de beperkte set aan modellen waar het al zonder bril kan). Helaas bestaat zoiets (nog) niet
http://www.samsung.com/be/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UE46D8000YSXXH?pid=be_home_tv/audio/video_left_ue46d8000_20111220

Samsung Smart TV met 3D en Internet is helemaal niet op een zijspoor gezet!! Dat er niet uitgezonden wordt in 3D is begrijpelijk, vele consumenten beshikken nog niet over dergelijk toestel en zolang er geen vraag naar is zal Belgacom daar ook niet in investeren.

Een 3D brilleke heb je ook nodig in de cinema wil je 3D films bekijken.
Badge
Een infosite is nog geen nieuws kijk hier eens: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nieuwsoverzicht/2012/02/14/samsung-gelooft-niet-meer-in-3d-tv/article-4000043767990.htm

En in de bioscoop wordt je quasi verplicht om een brilletje te dragen

Want de 2D versie wordt geboycot(waarschijnlijk omdat ze een paar € meer kunnen vragen voor de 3D versie.

Je hebt sowieso minder comfort in de bioscoop dan thuis.

In de bioscoop kan in op de zetels liggen, met mijn voeten op de volgende rij zitten, thuis wel. Ik (en velen met mij) willen dat niet opgeven voor een 3D brilletje.

Reageer