2e SIM-kaart - Vraagje voor Eva

  • 22 July 2011
  • 6 reacties
  • 2055 Bekeken

Eva,

Ik ben geabonneerd op Belgacom Mobile Internet Daily (fa 352357).

Dit abonnement gebruik ik om afwisselend mobiel internet te gebruiken op mijn laptop en mijn Tablet PC. Tot hiertoe moet ik telkens de SIM-kaart versteken: bij de tablet in een ingebouwd 'slot', bij de laptop in de Vodafone USB-dongle.

Dit is niet zo praktisch. Zou het mogelijk zijn om mij per post een tweede SIM-kaart toe te sturen die ik binnen hetzelfde Mobile Internet Daily-abonnement kan gebruiken?

Alvast bedankt,

Obelix

6 reacties

Badge +1
Dit is mogelijk maar dan moet je wel eerst 25€ betalen voor de simkaart en dan moet je iedere maand 6 euro betalen. Hier is de link. http://customer.proximus.be/nl/Phone_Number/PHN_Duo.html

mvg
Swimmer4, bedankt voor de reactie. Jouw oplossing is me te duur. Dan neem ik beter een tweede Daily-abonnement (€1,99/mnd + €1/surfdag).

Toch ben ik wel wijzer geworden uit je reactie, want ik had over het hoofd gezien dat een tweede SIM-kaart inderdaad een tweede gsm-nummer betekent. Vermits het om een data-SIM gaat, is dat nummer enkel van belang voor sms (wat ik niet gebruik), maar zal men mij niet zomaar een tweede SIM-kaart kunnen toesturen. In feite vraag ik geen tweede kaart, maar een kloon van de eerste, zo realiseer ik me nu.

Eva... iets aan toe te voegen?
Obelix2000 wat je moet doen is ZO SNEL MOGELIJK weggaan met die oplichters van Belgacom !!!

Ga naar Mobile vikings !!!!!
Reputatie 2
Badge +1
Inge, heb je ook nog wat onderbouwde en nuttige info toe te voegen? Ter info.. ook bij MV betaal je voor een dualsim als je dat zou nodig hebben!
Badge
Inge25 dont spam!.. Roepen

xxx
Beste Obelix2000,

Het is niet mogelijk een 2de simkaart te gebruiken binnen hetzelfde abonnement. Een oplossing is inderdaad een 2de daily-abonnement te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer