2de decoder

  • 28 November 2010
  • 7 reacties
  • 1219 Bekeken

/files/1ccdd4e235/E%C3%A9n_of_twee_televisies%3F.jpg 598x352

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Klik hier eens: http://192.168.1.1

En kijk wat de sync-snelheid is.
Hoe kan ik de sync-snelheid daar bekijken?
downstream line rate
Beste kebyar,

Ik heb al langer dan een jaar 2 belgacom Decoders bij my thuis staan, en we nemen wekelijks verschillende programma's op, tergelijkertijd zonder enige problemen. we hebben vdsl en wonen in de Omgeving van Turnhout.

Nu ben ik wel benieuwd of dus in totaal 4 programma's tergelijkertijd kunnen opnemen vanaf midden december ??

Gisteren ook weer vreemd, op de ene (de zogenaamde oudere) kreeg ik de melding dat wegens technische storingen gisteren bla bla bla druk op de blauwe knop

Maar de andere toonde totaal niets ?!

rara :)
@ frank

Mijn sync-snelheid is: 20056 kbps.

@ RafS

Ik zou eigenlijk enkel op de ene decoder 2 programma's willen opnemen en op de andere zou ik niet opnemen.

Zou dit mogelijk zijn?
Reputatie 6
Badge +3
@keybar:

volgens mij zal het volgende mogelijk zijn:

op decoder A: 2 gelijktijdige kanalen 1SD + 1HD

op decober B: 2 gelijktijdige kanalen 2 x SD

Als je de softwareupdate hebt binnengekregen, dan kan je nog meer opnames tegelijk doen omdat de 2e opname van een decoder op de server van belgacom gebeurt.
Keybar;

stop ! hold your horses, gisteren avond met m'n 2 decoders bezig geweest en wat blijkt zelfs met beide decocers kan ik enkel maar 1 programma kijken en 2 opnemen.

NOg erger hij neemt ze gewoon dubbel op !

Nog erger als je meerder openames doet op hetzelfde kanaal achterelkaar dan worden die allemaal bewaard voor 30 dagen !

je kan dit niet wijzigigen want dan 'let nu goed op" veranderd hij de andere geprogrammeerde prgramma's van tijd ! en klaagt dan dat hij ze niet kan opnemen omdat ze over elkaar getimed zijn !!!

maw stel dat je programma 1 18 tot en met 19van vrt op decoder 1 instell , oke

nu stel je programma 2 van 19.05 tot en met 20.00 vrt op decoder 1 oke

nu schakel je naar de andere decoder (2)

wat blijkt die programma's staan daar ook op geprogrammeerd ! wanneer je nu nog iets programmeerd op dezelfde tijd

bijvoorbeeld programma 3 20.05 tot 21.00 vrt op decoder 2 dan staan alle 3 programmas op 30 dagen

wil je dit veranderen dan krijg je een meldig dat de andere programma's (die plots andere tijden krijgen ) op dezelde tijd staan !

rarra

goede raad , laat die tweede decoder nog voor een tijdje zitten :)

nu stel je programma

Reageer