Vraag

2 weken geen internet gehad door problemen met mijn lijn

  • 25 August 2017
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik zou ergens een korting willen bekomen op mijn factuur aangezien ik minstens 2 weken geen internet heb kunnen gebruiken (of toch héél weinig) gezien er problemen waren op mijn lijn. Nu blijkt dat wij op meer dan 2000 meter van de hoofdverdeelkast zitten & enorm weinig Mbs op onze lijn zit? Daarom zou ik toch ergens een korting willen op mijn laatste factuur van minstens 50% op deze factuur of een langdurige korting van zeker 20% zolang onze lijn niet vernieuwd wordt of een deftige oplossing komt. Ik betaal evenveel als een proximusklant die supersnel internet kan genieten & HD TV kan kijken (ook nog zoiets wat ik niet kan hebben omdat het in onze straat niet gaat blijkbaar om daar HD TV door de kabel te sturen??).
Hoe kan ik Proximus een klacht per mail bezorgen hierover of kan dit via hier opgelost worden?

1 reactie

heb je al zelf getest wat de mogelijke snelheid is voor u > http://proximus.be/internetsnelheid
Proximus contacteren kan als volgt
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Reageer