Vraag

2 verschillende klantnummers

  • 7 July 2016
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Hallo ik had een vraagje ik heb bij proximus momenteel 1 klantnummer 607007884 voor tv en internet.
ik heb gisteren een brief ontvangen die verstuurt was op 01.07.2016 waar een herinnering van een openstaand bedrag ( 123.79 euro ) opstaat
en dat bedrag is verbonden aan dit klantnummer bij proximus mobile 26115101 ( ben wel sinds 03.05.2016 geen abonnee meer omdat ik overgestapt ben naar orange )

dit is het referentienummer van de factuur 160901472478 en de datum van de factuur was 16.05.2016

nu heb ik een vraag mijn mobile abonnement is afgesloten geweest op 3 mei 2016
in de brief staat vermeld indien dit bedrag ( 123.79 euro ) onbetaalt blijft word het dossier
naar een invordering bureau gestuurt of naar een deurwaarder. volgens proximus facturatiedienst
is het dossier al doorgestuurd naar een deurwaarder
nu is mijn vraag als ik het bedrag via de deurwaarder betaal kan mijn tv en internet waar klantnummer 607007884 aan gelinkt is
afgesloten worden of niet

ik had ook nog een betaalplan met een totaal bedrag van 77.79 euro gelinkt aan klantnummer 26115101
waar ik al volgens de proximus facturatiedienst 2x25 euro van betaalt heb
nu dus volgens die brief die ik gekregen heb op 6 juli 2016 staat er nog een bedrag open
van 123.79 euro van 16.05.2016 ik kan niet meer goed volgen

dus mijn vraag is word mijn internet en tv afgesloten dat gelinkt is aan dit klantnummer 607007884 of niet als ik een openstaand bedrag heb via
een ander klantnummer van een mobile abonnement
dat via een deurwaarder betaalt moet worden of via een incassobureau met vriendelijke groeten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beide klantenaccounts zijn totaal los van elkaar, je zou dus geen last mogen hebben van problemen op je vaste lijn klantennummer.
@Ronnyke,
Bel anders gewoon eens naar de klantendienst 0800 22 800 en stel hen de vraag want wat andere forumleden ook mogen antwoorden als Proximus u dan toch afsluit dan ben je daar vet mee en wij kunnen niet 100% zeker weten wat Proximus beslist in zo'n geval.
Je kan ook de vraag stellen in een privé bericht aan Het Proximus Team
met eventuele verwijzing naar je post hier :
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/2-verschillende-klantnummers-34960
of anders gewoon afwachten tot een Prox medewerker hier je bericht leest en reageert.
Reputatie 7
Badge +6
Helemaal eens met Elsa: dit valt buiten EHBP (Eerste Hulp Bij Proximus) ( grapje) en buiten de competentie van gewone forumleden.. Volg de raad van Elsa. Je kan ook nog met al je papieren naar een Proximus center gaan. Doel is dit zo vlug mogelijk allemaal op te klaren en zo nog niet meer kosten te hebben. Onderschat de bijkomende kosten van een deurwaarder ook niet, hé.
Voor een volgende keer ook: zet niet te veel privé informatie op een openbaar forum.

Reageer