Vandaag de brief ontvangen ivm het nieuwe model decoder en wat we moeten doen om die te krijgen.
Hoe geef ik door dat er twee decoders moeten vervangen worden ? (ze zijn beiden gehuurd)
Bingo.
Die worden via Bpost gratis geleverd aan huis en wordt door hen met u verder afgesproken wanneer de levering kan gebeuren.
Staat er dan niks van uitleg in deze brief !!! weer typisch Proximus, maar je kan altijd even naar de klantendienst bellen waar ze wel meer uitleg zullen geven op gratis nummer 080022800
ter verder info:
Indien u vragen hebt met betrekking tot de levering van het toestel zelf, verzoeken wij u vriendelijk om onze logistieke partner bpost te contacteren op het gratis nummer 0800 22 138.
U kan Proximus contacteren op het gratis nummer 0800 22 800 indien u, na het doornemen van de handleiding, toch nog met een vraag of probleem wordt geconfronteerd tijdens het isntallatieproces.
Staat er dan niks van uitleg in deze brief !!! weer typisch Proximus, maar je kan altijd even naar de klantendienst bellen waar ze wel meer uitleg zullen geven op gratis nummer 080022800
ter verder info:
Indien u vragen hebt met betrekking tot de levering van het toestel zelf, verzoeken wij u vriendelijk om onze logistieke partner bpost te contacteren op het gratis nummer 0800 22 138.
U kan Proximus contacteren op het gratis nummer 0800 22 800 indien u, na het doornemen van de handleiding, toch nog met een vraag of probleem wordt geconfronteerd tijdens het isntallatieproces.
surf ook eens naar => http://www.proximusnewdecoder.be/NL" target="_blank
surf ook eens naar => http://forum.proximus.be/posts/2b0429b3c3?commentId=174047#174047" target="_blank
ook naar deze post ==> forum-post
surf ook eens naar => http://forum.proximus.be/posts/2b0429b3c3?commentId=174047#174047" target="_blank
ook naar deze post ==> forum-post
Elsa, was misschien onduidelijk. Instructies in de brief zijn duidelijk, maar dat gaat over 1 decoder, geen 2.
Ik wist niet dat ze alletwee gehuurd zijn, de decoders, voor zover ik mij herinner hebben we bij de installatie van belgacom tv er eentje moeten kopen.
Ik wist niet dat ze alletwee gehuurd zijn, de decoders, voor zover ik mij herinner hebben we bij de installatie van belgacom tv er eentje moeten kopen.
ene moeten kopen dat zou mij ten zeerste verwonderen aangezien ze zelf aanraden om er één te huren.
Op je factuur kan je trouwens zien hoeveel decoders er op staan, normaal zou er voor de eerste decoder 8€/mnd moeten staan en voor de tweede
5€ /mnd (vroeger was dat ook 8€ en dan is dat veranderd naar 4 € en tenslotte niet lang geleden naar 5€/mnd
Anders gewoon eens naar de klantendienst bellen waar ze wel kunnen nakijken voor hoeveel decoders je betaalt 080022800
Op je factuur kan je trouwens zien hoeveel decoders er op staan, normaal zou er voor de eerste decoder 8€/mnd moeten staan en voor de tweede
5€ /mnd (vroeger was dat ook 8€ en dan is dat veranderd naar 4 € en tenslotte niet lang geleden naar 5€/mnd
Anders gewoon eens naar de klantendienst bellen waar ze wel kunnen nakijken voor hoeveel decoders je betaalt 080022800
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.