2 gsm nummer samenvoegen op 1 account

  • 6 June 2012
  • 1 reactie
  • 456 Bekeken

Badge
waarom alles zo moeilijk maken voor de mensen.

mijn man en ik had elk een login voor onze gsm nummer, nu moeten ze dit persé veranderen , zodat het ene nummer wel gelinkt is aan de belgacom account en de andere niet,en zo word het moeilijk hé om mijn factuur te consulteren

heb de vraag al gesteld en werd deze namiddag gebeld door een dame maar die blijkbaar niet meer wist hoe ze dit moest oplossen , de raad meegekregen om naar de klantendienst van proximus te bellen om dit probleem op te lossen;

antwoord op mijn vraag: GA NAAR UW BELGACOM WINKEL IN DE BUURT EN DAAR ZOUDEN ZE MIJN PROBLEEM MOETEN OPLOSSEN, MAAR DAAR WORDT OOK ALTIJD GEZEGD BEL NAAR KLANTENDIENST; JE WORDT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD MAAR IK WORDT HET BEU.

is er nu echt niemand die dit via email of telefonisch wil oplossen

groetjes jessie

1 reactie

Beste Jessie,

Mag ik uit het bovenstaande bericht opmaken dat u graag 1 account zou hebben voor de beide oproepnummers? Dit is mogelijk via 2 manieren, namelijk ;

1. Via een overdrachtsdocument : dit wanneer de oproepnummers niet op dezelfde naam staan. Indien dit het geval is dient er een overdrachtsdocument ingevuld te worden door beide partijen en loopt dit via een verkooppunt.

2. Via een template : dit wanneer beide nummers op dezelfde naam staan, maar op verschillende klantennummers. Indien dit het geval is, mag u me steeds de oproepnummers geven en kan ik dit voor u redelijk meteen in orde brengen.

Het linken aan de Belgacom account is geen automatisch proces. De klant krijgt de mogelijk om dit te kiezen, maar is dit niet verplicht.

U mag me steeds de volgende gegevens bezorgen als u wenst dat ik voor u alles even nakijk,

  • Beide oproepnummers
  • Beide klantennummers
  • Beide logins en paswoorden van e-services
De bovenvermelde gevraagde gegevens mag ik me bezorgen in een privé bericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer