Onderwerpgeplaatst 4:43 AM door swimmer4 .
Ik weet niet of dit het juist forum is maar ik zal het toch eens proberen om dit hier te vragen. Ik heb dus een bbox2 staan en gebruik die ook draadloos. Deze staat beneden. Ik heb dan boven een sitecom WL351 versie 2 staan. Deze router stuurd ook een draadloos signaal uit. Maar nu zijn dit twee apparte draadloze signalen. Die werken alle twee maar zou handiger zijn moest dit één signaal zijn. Het kan wan mijn sitecom ondersteund WDS. Nu is mijn vraag hoe kan je dit instellen. Zou iemand dit goed kunnen uitleggen? Ik heb al vanalles gevonden op het internet maar niks die deugt. De handleiding heb ik ook al geraadpleegt maar daar staat er enkel in dat die kan maar niiet hoe.
mvg
Ik vind dit een goeie vraag (ik weet niet waarom je ze terug gewist hebt swimmer?) want ik zou het ook willen weten ik heb dezelfde vraag daar ik met een sitecom wireless router 150N x1
Model: WLR-1000 v2 zit; en die ondersteunt ook WDS maar de bbox2 niet ! dus hoe moet je dit oplossen ?
Op internet vind je van alles maar de ene zegt zus en de andere zo en als je probeert werkt het niet !!!
mvg,
zie ook andere post "range extender"
opstelling:
bbox2[Wifi] -⚡ ether ⚡-[Wifi]Sitecom[Wifi] -⚡ ether ⚡-[wifi]Laptop
.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.