alle up dates gebeuren steeds op 1 decoder. We bekijken nog altijd de oude versie van proximus op de andere decoder. (oud menu ipv nieuw menu)
Bladzijde 1 / 1
de decoder waarop je geen update krijgt is dit een v4 misschien, want het zou kunnen dat daar nog niet iedereen een update gekregen heeft, probeer anders eens door deze te resetten of je dan deze nieuwe software binnen krijgt.
hoe je deze reset kan je hier zien:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
hoe je deze reset kan je hier zien:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.