2 dagen na elkaar internet uitgevallen

  • 16 February 2011
  • 5 reacties
  • 1973 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
er is al 2 nachten na elkaar 13 op 14 en 14 op 15 febr dat de verbinding verbroken was,ik heb terug de bbox2 moeten ressetten en terug alles moeten instellen.er was een probleem iets met de dns server.zouden jullie dat eens kunnen nakijken. fa273440. alvast bedankt

5 reacties

Beste fene,


technisch gezien is de lijn perfect in orde. Onze technische dienst ziet op uw lijn inderdaad een signaalverlies tussen uw modem en onze centrale op 14 februari. De exacte oorzaak hiervan is moeilijk te achterhalen.

Moest dit regelmatig voorkomen, kan u ons contacteren en moet er misschien gezocht worden naar een technisch probleem.


Mvg

Eva van Belgacom
Ik heb dat ook gehad geen internet en zelfs geen tv altijd onderbroken wij hadden ook een signaalverlies ik moet 85 euro betalen voor de technieker die is geweest hij heeft niets gedaan alleen aan zijn laptop geprutst en niet eens naar ons modem gekeken op 10 minuten tijd was hij al weg en zou alles in orde moet zijn , het is nu in orde maar moet ik daarvvor 85euro betalen dat is schandalig
Reputatie 2
Badge +1
Indien je 85 euro dient te betalen lag het probleem aan uw binnenbekabeling of uw PC.
Vraag eventueel eens na op 0800 22 700.
Neen het lag niet aan ons binnenbekabeling of pc ,ze hebben zelfs niets gedaan ze waren met 2 techniekers hadden hun laptop mee en het bekeken op hun laptop en alles zou goed moeten werken zonder naar ons kabels tekijken of niet eens naar ons modem tv of laptop
bea, het is niet omdat die 2 techniekers bij u thuis niets hebben gedaan, dat ze daarom niks hebben moeten veranderen in de centrale o.d.

Daar €85.00- moeten voor betalen vind ik er persoonlijk ook een beetje over, maar zoals axs reeds vermelde kun je best eens contact opnmen door te bellen naar dat 0800 nummer.

Reageer