Beste
Na een aantal onbeantwoorde oproepen, privébricht, mail én bezoek aan een proximusshop richt ik me nu op het forum.
Na een opzegging van tv en huur van decoder eind september (20-22 september) kreeg ik op mijn factuur van 10 november plots extra kosten van 149 euro voor een decoder. Deze had ik al, zoals ik al vermeld had, binnengebracht in de shop in Lokeren. Dit is ook bevestigd geweest door een medewerker die zei dat alles in orde zou moeten zijn en het absurd was dat ik alsnog een grote kost had voor een decoder die ik niet meer in mijn bezit heb. Ik vind het jammer dat een fout nu al zo lang aansleept. Aangezien ik een student ben en in de beginperiode van 'den blok' zit, kan ik geen kostbare tijd verspillen. Nu hoop ik via dit kanaal het spoedig op te lossen zodat ik mijn (aangepaste) factuur kan betalen. Mijn klantennummer is 6X en telefoonlijn is 09 X. [Edit Wim: klantnummer en telefoon verwijderd, staat in onze database]
Alvast bedankt!
Kevin De Schryver
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
