Vraag

149 euro kosten decoder

  • 11 December 2017
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Beste

Na een aantal onbeantwoorde oproepen, privébricht, mail én bezoek aan een proximusshop richt ik me nu op het forum.
Na een opzegging van tv en huur van decoder eind september (20-22 september) kreeg ik op mijn factuur van 10 november plots extra kosten van 149 euro voor een decoder. Deze had ik al, zoals ik al vermeld had, binnengebracht in de shop in Lokeren. Dit is ook bevestigd geweest door een medewerker die zei dat alles in orde zou moeten zijn en het absurd was dat ik alsnog een grote kost had voor een decoder die ik niet meer in mijn bezit heb. Ik vind het jammer dat een fout nu al zo lang aansleept. Aangezien ik een student ben en in de beginperiode van 'den blok' zit, kan ik geen kostbare tijd verspillen. Nu hoop ik via dit kanaal het spoedig op te lossen zodat ik mijn (aangepaste) factuur kan betalen. Mijn klantennummer is 6X en telefoonlijn is 09 X. [Edit Wim: klantnummer en telefoon verwijderd, staat in onze database]

Alvast bedankt!

Kevin De Schryver

4 reacties

Nog steeds geen reactie. Ik kan Proximus zelfs niet bereiken via de telefoon, gedurende heel de dag. Ondertussen heb ik de volgende rekening gehad waarbij ik 15 euro eenmalige kosten moet betalen wegens het nog niet betalen van de vorige rekening met desbetreffende 149 euro kosten, ook al werd er mij gezegd geweest dat ik nog niets diende te betalen.
Ter info: stuur eventueel een online mail >
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (eventueel kun je ook 'andere vraag' kiezen...)
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Bedankt Martin maar dit had ik al reeds gedaan. Ik heb alsnog een tweede mail gestuurd.
hopelijk heb je nu meer succes, je kan hier ook een > privébericht sturen maar of je dan vlugger zult antwoord krijgen weet ik natuurlijk ook niet.

Reageer