Dit bericht staat op Totaal TV : NBC Universal stopt niet alleen in Nederland maar ook in Vlaanderen op 1 juli met de tv-zenders 13TH Street en Syfy. E! Entertainment en NBC Europe blijven wel voor aanbieders in de Benelux beschikbaar. Dat stelt Jonathan Willmann namens NBC Universal tegen Totaal TV.
Totaal TV maakte vorige week al bekend dat 13TH Street en Syfy in Nederland op 1 juli gaan stoppen. NBC Universal bevestigde het stoppen van de zenders op dat moment wel maar wilde op dat moment nog geen reden geven. Nu stelt het mediabedrijf dat men vanwege strategische redenen met de zenders in Nederland en Vlaanderen stopt. Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van de distributie in het gehele verzorgingsgebied van Ziggo aanleiding is geweest om de activiteiten van 13TH Street en Syfy te heroverwegen en naar nu blijkt de herstructureren. Ook de rol van Telenet – dat in Ziggo-eigenaar Liberty Global een meerderheidsaandeelhouder heeft – is hierbij van belang. De kans is aanwezig dat NBCUniversal de lineaire uitzendrechten van series die op 13TH Street en Syfy worden uitgezonden in Nederland en Vlaanderen aan andere tv-zenders te verkopen. Tevens bestaat de mogelijkheid dat de series via video on demand-platformen van aanbieders als Ziggo, KPN, Telenet en Proximus te bekijken blijven.
VLAAMSE AANBIEDERS STOPPEN OOK
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen. In Nederland zijn de eerste aanbieders al begonnen met het informeren van abonnees over het stoppen van de twee zenders. Ziggo deed dit vrijdag al. KPN meldde via twitter dat de zenders gingen stoppen en ook kleinere aanbieders als Sparql melden op de internetsite dat abonnees het na 1 juli het zonder 13TH Street en Syfy moeten doen.
Bladzijde 1 / 3
hier staat ook een link naar Totaal TV met wat uitleg:
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431?postid=546594
www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431?postid=546594
Ja sorry, ik had geen zin om die hele tekst te kopiëren. ;-)))
Prima hoor, wwilliamm! Bedankt dat jij het 'zware werk' hebt gedaan.
Prima hoor, wwilliamm! Bedankt dat jij het 'zware werk' hebt gedaan.
Je hoeft er voor mij in ieder geval niet in te peperen als dit de bedoeling is want dit is oud nieuws dat weten we uit die vorige berichten al lang. Als daar nu nog iets kan aan veranderen zal je het wel zien zeker.
Ik peper niks in, Ken aka Mario Van Dooren , aka Daniel5, aka wat is het nu? Jefrey aka de huis troller van dit forum, maar het toont wel aan dat je geliefde Telenet vriendjes, de ingenieurs e.d. ook niet meer aan het onderhandelen zijn.
Zo, en nu kan het gescheld opnieuw beginnen. Hoe zit het trouwens met al je vorige 'processen' tegen de medewerkers en ons voor al de keren dat je van dit forum werd gegooid? Schiet dat een beetje op?
Het spijt me wwilliamm en medewerkers dat ik me heb laten provoceren, wat hij natuurlijk wou, maar al die steeds terugkerende nonsens komt me de strot uit en jullie waren verwittigd..
Hier zijn Proximus klanten die op zoek zijn naar hulp en informatie over Proximus en als er een vergelijking moet gemaakt worden met Telenet, dan door mensen die beide hebben, zoals Alexander en Sinjoor, maar niemand heeft wat aan die non-informatie van Ken etc., integendeel.
Als jullie dit nu willen verwijderen, ook goed, ik heb mijn mening gezegd.
PS: William en alle ander geïnteresseerden: hebben jullie de IK WIL FOX link van medewerker Sabine gezien?
Zo, en nu kan het gescheld opnieuw beginnen. Hoe zit het trouwens met al je vorige 'processen' tegen de medewerkers en ons voor al de keren dat je van dit forum werd gegooid? Schiet dat een beetje op?
Het spijt me wwilliamm en medewerkers dat ik me heb laten provoceren, wat hij natuurlijk wou, maar al die steeds terugkerende nonsens komt me de strot uit en jullie waren verwittigd..
Hier zijn Proximus klanten die op zoek zijn naar hulp en informatie over Proximus en als er een vergelijking moet gemaakt worden met Telenet, dan door mensen die beide hebben, zoals Alexander en Sinjoor, maar niemand heeft wat aan die non-informatie van Ken etc., integendeel.
Als jullie dit nu willen verwijderen, ook goed, ik heb mijn mening gezegd.
PS: William en alle ander geïnteresseerden: hebben jullie de IK WIL FOX link van medewerker Sabine gezien?
Ja heb ik gezien Marleen, heb al het nodige gedaan
Heb ook het nodige gedaan: mailtje, FB geliked en contactformulier met klacht ingevuld. Bellen doe ik later nog eens.
Mocht PX een antwoord geven klopt het dat die zenders verdwijnen dan zouden er al veel vragen erover opgelost worden.
Forum in stand houden :-))))
Het is ook niet gemakkelijk meer voor Proximus, als de klanten door alle sociale media, Google etc. zo vlug (misschien te vlug) op de hoogte zijn van elke mogelijke verandering, hé. ;-)))
Inderdaad Marleen dat is een strategie die niet alleen Px volgt, ze laten nooit te diep in hun kaarten op voorhand kijken, je krijgt dikwijls nog het nieuws eerst in een krant te lezen, maar ja langs de andere kant is het menselijk dat een mens al een beetje nieuwsgierig is en al eigenlijk op voorhand wilt weten wat er hem te wachten staat!
Weten dat PX traag is maar is het niet droevig dat de klant via ander kanalen info moet opzoeken en dat PX maar niet leert om te praten met de klant.
Ik wil als klant duidelijke info op de website van PX en niet op bv Facebook of twitter waar PX je verplicht om daar klant te worden om info te kregen. Je kan wel de info lezen maar als je daar geen profiel hebt kan je er niet op antwoorden.
Ik wil als klant duidelijke info op de website van PX en niet op bv Facebook of twitter waar PX je verplicht om daar klant te worden om info te kregen. Je kan wel de info lezen maar als je daar geen profiel hebt kan je er niet op antwoorden.
Europa klaag Facebook aan betreffende de schending van privacy en PX verplicht je bijna om daar toch een profiel te maken om sneller een antwoord te krijgen dan hier op het forum.
Waar zit de logica dat je minder info vind op hun eigen website maar wel op andere kanalen. Uitleg PX graag???
Waar zit de logica dat je minder info vind op hun eigen website maar wel op andere kanalen. Uitleg PX graag???
Daar ben ik het met je 100% over eens (wat ik hier al dikwijls aangekaart heb trouwens) dat Proximus alle info in de eerste plaats via hun officiele site http://proximus.be moet publiceren en niet onrechtstreeks op het forum of Facebook of twitter enz....
ter info : http://www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html
Ik heb daarnet zowel via e-mail als telefonisch bevestiging gekregen van Proximus dat zowel SyFy als 13th street uit het boeket Entertainment verdwijnen, voorlopig zonder dat er andere zenders voor in de plaats komen.
Wat Fox betreft: 'dat wordt doorgegeven' aan hogerhand.
Wat Fox betreft: 'dat wordt doorgegeven' aan hogerhand.
Wel droevig Marleen dat je heb moeten opbellen naar PX voor de info erover.
En wat gaat er in de plaats komen van andere zenders, uitleg PX
Heb nu MAXI pakket als die zenders er uitvliegen moet dit pakket niet meer hebben en heb ik voldoende aan het start pakket en lees nu dat dit pakket ook niet meer bestaat bij PX http://www.proximus.be/nl/id_catr_pack/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm.html.
Zit vol ongeduld te wachten tot Mobistar hun pakket zal aanbieden in mijn streek .
En wat gaat er in de plaats komen van andere zenders, uitleg PX
Heb nu MAXI pakket als die zenders er uitvliegen moet dit pakket niet meer hebben en heb ik voldoende aan het start pakket en lees nu dat dit pakket ook niet meer bestaat bij PX http://www.proximus.be/nl/id_catr_pack/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm.html.
Zit vol ongeduld te wachten tot Mobistar hun pakket zal aanbieden in mijn streek .
wie zegt dat het start pack niet meer bestaat ???? ik ga eens kijken seffens op hun site
Voila :
'k ben hier terug je moet wel op de pijl links klikken om je pack samen te stellen en aan te passen naar start
Voila :
'k ben hier terug je moet wel op de pijl links klikken om je pack samen te stellen en aan te passen naar start
Natuurlijk bestaat dat nog, maar dan moet je weer bijbetalen voor TVO: €4,95. Het kan misschien ook gevolgen hebben voor Netflix.
Zonder GSM of vaste lijn kost dat € 46,95.
Zonder GSM of vaste lijn kost dat € 46,95.
Noemen ze dat niet een mes snijdt langs twee kanten ;-))
En hoeveel kost proximus-TV dan als TVO al 4,95€ kost (flauw grapje, ik weet het !) :-))
En hoeveel kost proximus-TV dan als TVO al 4,95€ kost (flauw grapje, ik weet het !) :-))
mij lukt het niet Elsa http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi
Anders rechts op hulp nodig klikken en dan kan je chatten of je laten opbellen
Tiens, nu valt me iets op: een pack Start valt niet te combineren met een Smart 15 abo, dat moet minimum een Smart 25 zijn. Kassa, kassa..
We zijn hier anders wel weer serieus Off Topic aan het gaan. Dit heeft niks meer te maken met het verdwijnen van SyFy en 13th Street.
We zijn hier anders wel weer serieus Off Topic aan het gaan. Dit heeft niks meer te maken met het verdwijnen van SyFy en 13th Street.
Gevonden en zijn inderdaad off topic aan gaan.
Had graag een antwoord gehad van PX wat er gaat gebeuren zakt de prijs van het abonnement of komen er andere zenders bij?
Had graag een antwoord gehad van PX wat er gaat gebeuren zakt de prijs van het abonnement of komen er andere zenders bij?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.