Skip to main content

13th street en Syfy stoppen ook in Vlaanderen, bron Totaal TV


wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
Dit bericht staat op Totaal TV : NBC Universal stopt niet alleen in Nederland maar ook in Vlaanderen op 1 juli met de tv-zenders 13TH Street en Syfy. E! Entertainment en NBC Europe blijven wel voor aanbieders in de Benelux beschikbaar. Dat stelt Jonathan Willmann namens NBC Universal tegen Totaal TV.

Totaal TV maakte vorige week al bekend dat 13TH Street en Syfy in Nederland op 1 juli gaan stoppen. NBC Universal bevestigde het stoppen van de zenders op dat moment wel maar wilde op dat moment nog geen reden geven. Nu stelt het mediabedrijf dat men vanwege strategische redenen met de zenders in Nederland en Vlaanderen stopt. Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van de distributie in het gehele verzorgingsgebied van Ziggo aanleiding is geweest om de activiteiten van 13TH Street en Syfy te heroverwegen en naar nu blijkt de herstructureren. Ook de rol van Telenet – dat in Ziggo-eigenaar Liberty Global een meerderheidsaandeelhouder heeft – is hierbij van belang. De kans is aanwezig dat NBCUniversal de lineaire uitzendrechten van series die op 13TH Street en Syfy worden uitgezonden in Nederland en Vlaanderen aan andere tv-zenders te verkopen. Tevens bestaat de mogelijkheid dat de series via video on demand-platformen van aanbieders als Ziggo, KPN, Telenet en Proximus te bekijken blijven.
VLAAMSE AANBIEDERS STOPPEN OOK
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen. In Nederland zijn de eerste aanbieders al begonnen met het informeren van abonnees over het stoppen van de twee zenders. Ziggo deed dit vrijdag al. KPN meldde via twitter dat de zenders gingen stoppen en ook kleinere aanbieders als Sparql melden op de internetsite dat abonnees het na 1 juli het zonder 13TH Street en Syfy moeten doen.
This topic has been closed for comments

61 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 10 mei 2016
hier staat ook een link naar Totaal TV met wat uitleg:
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431?postid=546594
Marleen schreef:
www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 10 mei 2016
Ja sorry, ik had geen zin om die hele tekst te kopiëren. ;-)))
Prima hoor, wwilliamm! Bedankt dat jij het 'zware werk' hebt gedaan. 🆒

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 10 mei 2016
Je hoeft er voor mij in ieder geval niet in te peperen als dit de bedoeling is want dit is oud nieuws dat weten we uit die vorige berichten al lang. Als daar nu nog iets kan aan veranderen zal je het wel zien zeker.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 10 mei 2016
Ik peper niks in, Ken aka Mario Van Dooren , aka Daniel5, aka wat is het nu? Jefrey aka de huis troller van dit forum, maar het toont wel aan dat je geliefde Telenet vriendjes, de ingenieurs e.d. ook niet meer aan het onderhandelen zijn.
Zo, en nu kan het gescheld opnieuw beginnen. Hoe zit het trouwens met al je vorige 'processen' tegen de medewerkers en ons voor al de keren dat je van dit forum werd gegooid? Schiet dat een beetje op?
Het spijt me wwilliamm en medewerkers dat ik me heb laten provoceren, wat hij natuurlijk wou, maar al die steeds terugkerende nonsens komt me de strot uit en jullie waren verwittigd..
Hier zijn Proximus klanten die op zoek zijn naar hulp en informatie over Proximus en als er een vergelijking moet gemaakt worden met Telenet, dan door mensen die beide hebben, zoals Alexander en Sinjoor, maar niemand heeft wat aan die non-informatie van Ken etc., integendeel.
Als jullie dit nu willen verwijderen, ook goed, ik heb mijn mening gezegd.

PS: William en alle ander geïnteresseerden: hebben jullie de IK WIL FOX link van medewerker Sabine gezien?

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 10 mei 2016
Ja heb ik gezien Marleen, heb al het nodige gedaan

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 128 reacties
  • 11 mei 2016
wwilliamm schreef:
Ja heb ik gezien Marleen, heb al het nodige gedaan


Heb ook het nodige gedaan: mailtje, FB geliked en contactformulier met klacht ingevuld. Bellen doe ik later nog eens.

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
Mocht PX een antwoord geven klopt het dat die zenders verdwijnen dan zouden er al veel vragen erover opgelost worden.

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Forum in stand houden :-))))

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 11 mei 2016
Het is ook niet gemakkelijk meer voor Proximus, als de klanten door alle sociale media, Google etc. zo vlug (misschien te vlug) op de hoogte zijn van elke mogelijke verandering, hé. ;-)))

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Inderdaad Marleen dat is een strategie die niet alleen Px volgt, ze laten nooit te diep in hun kaarten op voorhand kijken, je krijgt dikwijls nog het nieuws eerst in een krant te lezen, maar ja langs de andere kant is het menselijk dat een mens al een beetje nieuwsgierig is en al eigenlijk op voorhand wilt weten wat er hem te wachten staat!

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
Weten dat PX traag is maar is het niet droevig dat de klant via ander kanalen info moet opzoeken en dat PX maar niet leert om te praten met de klant.

Ik wil als klant duidelijke info op de website van PX en niet op bv Facebook of twitter waar PX je verplicht om daar klant te worden om info te kregen. Je kan wel de info lezen maar als je daar geen profiel hebt kan je er niet op antwoorden.

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
Europa klaag Facebook aan betreffende de schending van privacy en PX verplicht je bijna om daar toch een profiel te maken om sneller een antwoord te krijgen dan hier op het forum.

Waar zit de logica dat je minder info vind op hun eigen website maar wel op andere kanalen. Uitleg PX graag???

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Daar ben ik het met je 100% over eens (wat ik hier al dikwijls aangekaart heb trouwens) dat Proximus alle info in de eerste plaats via hun officiele site http://proximus.be moet publiceren en niet onrechtstreeks op het forum of Facebook of twitter enz....

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 146 reacties
  • 11 mei 2016
ter info : http://www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 11 mei 2016
Ik heb daarnet zowel via e-mail als telefonisch bevestiging gekregen van Proximus dat zowel SyFy als 13th street uit het boeket Entertainment verdwijnen, voorlopig zonder dat er andere zenders voor in de plaats komen.
Wat Fox betreft: 'dat wordt doorgegeven' aan hogerhand.

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Bedankt voor de feedback Marleen.

FYI => Ik wil FOX op Proximus

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
Wel droevig Marleen dat je heb moeten opbellen naar PX voor de info erover.

En wat gaat er in de plaats komen van andere zenders, uitleg PX

Heb nu MAXI pakket als die zenders er uitvliegen moet dit pakket niet meer hebben en heb ik voldoende aan het start pakket en lees nu dat dit pakket ook niet meer bestaat bij PX http://www.proximus.be/nl/id_catr_pack/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm.html.

Zit vol ongeduld te wachten tot Mobistar hun pakket zal aanbieden in mijn streek .

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
wie zegt dat het start pack niet meer bestaat ???? ik ga eens kijken seffens op hun site

Voila :
'k ben hier terug je moet wel op de pijl links klikken om je pack samen te stellen en aan te passen naar start


Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 11 mei 2016
Natuurlijk bestaat dat nog, maar dan moet je weer bijbetalen voor TVO: €4,95. Het kan misschien ook gevolgen hebben voor Netflix.
Zonder GSM of vaste lijn kost dat € 46,95.

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Noemen ze dat niet een mes snijdt langs twee kanten ;-))
En hoeveel kost proximus-TV dan als TVO al 4,95€ kost (flauw grapje, ik weet het !) :-))

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
mij lukt het niet Elsa http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Nog eens op je link geklikt in je bericht en dan op die dikke pijl links geklit en dan krijg ik :


Elsa
  • 156 reacties
  • 11 mei 2016
Anders rechts op hulp nodig klikken en dan kan je chatten of je laten opbellen

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 11 mei 2016
Tiens, nu valt me iets op: een pack Start valt niet te combineren met een Smart 15 abo, dat moet minimum een Smart 25 zijn. Kassa, kassa..
We zijn hier anders wel weer serieus Off Topic aan het gaan. Dit heeft niks meer te maken met het verdwijnen van SyFy en 13th Street.

patrick
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 11 mei 2016
Gevonden en zijn inderdaad off topic aan gaan.

Had graag een antwoord gehad van PX wat er gaat gebeuren zakt de prijs van het abonnement of komen er andere zenders bij?